نوبت به تصاویر ASRock Radeon RX 590 Phantom Gaming رسید
1 min read

نوبت به تصاویر ASRock Radeon RX 590 Phantom Gaming رسید

شرکت "ازراک" به تازگی وارد حوزه تولید کارت گرافیک شده و در حال حاضر تنها کارت گرافیک هایی با تراشه های AMD را تولید می کند. در این میان که تصاویر برخی از کارت گرافیک های AMD RX 590 در حال لو رفتن است، ازراک هم از داستان عقب نمانده و شاهد درز تصاویر یک نمونه از مدل های مبتنی بر تراشه RX 590 آن هستیم!

تصاویر فوق به کارت گرافیک ASRock Radeon RX 590 Phantom Gaming مربوط است؛ این محصول با تراشه Polaris 30 به واقع سومین تلاش این شرکت در ریزمعماری ستاره قطبی است که با لیتوگرافی 12 نانومتری به مرز تولید رسیده است. طراحی RX 590 Phantom Gaming دقیقا مشابه RX 580 Phantom Gaming X بوده و تفاوتی در آنها دیده نمی شود.

در واقع ازراک از یک خنک کننده مشترک برای هر دو محصول استفاده کرده و این کاری است که شرکت های دیگر نیز کرده و یا خواهند کرد. یک کانکتور 8 پین نیروی اصلی این مدل را تامین کرده و وب سایت VC که این تصاویر را منتشر کرده است، هنوز اشاره ای به فرکانس های هسته نکرده است. با این وجود می دانیم که تمامی آنها دارای 8 گیگابایت حافظه GDDR5 هستند و ASRock Radeon RX 590 Phantom Gaming هم به طور حتم اورکلاک کارخانه را به همراه دارد.