وان پلاس 15 ژانویه 2019 محصولی معرفی می کند

شرکت وان پلاس هر سال دو مدل گوشی هوشمند رونمایی می کند. یکی از مدل ها شماره گذاری شده بوده و دیگری با همان شماره اما پسوند T همراست. در دو سال گذشته شاهد چنین مدل هایی چون وان پلاس5، 5تی ، وان پلاس 3 یا 3 تی بودیم. گفته می شود سال جاری نیز این شرکت چینی می خواهد نسخه دوم وان پلاس 6 را با نام و ان پلاس 6تی رونمایی کند. گوشی هوشمندی که مشخصات بزرگی توسط شرکت چینی برای آن در نظر گرفته شده و با صفحه نمایش ناچ و سنسور اثرانگشت درون نمایشگر مجهز است.

تاکنون شایعات متعددی پیرامون مشخصات و تصاویر این اسمارتفون منتشر شده که هیچ یک به تایید یا تکذیب چینی ها نرسید. به تازگی وان پلاس در صفحه رسمی ویبو خود تصویری به اشتراک گذاشته که 15 ژانویه 2019 را نشانه می رود. به نظر می رسد این کمپانی می خواهد در این تاریخ محصولی را معرفی کند. احتمالا مدل موردبحث گوشی هوشمند وان پلاس 6تی خواهد بود. البته گفته شده این گوشی هوشمند در اواخر 2018 معرفی می شود اما این تاریخ به اوایل 2019 اشاره می کند.

جدول زمانی معرفی وان پلاس 6تی بین اکتبر تا نوامبر 2018 است و عجیب به نظر می رسد که تاریخ برای چه چیزی تعیین شد. به گزارش وب سایت Cnet، شرکت T-Mobile تنها عرضه کننده وان پلاس 6تی در ایالات متحده است و احتمالا تاریخ به زمان عرضه این مدل در ایالات متحده اشاره دارد.

این احتمال وجود داشته که وان پلاس 7 را در 15 ژانویه شاهد باشیم و شرکت چینی برنامه خود را برای معرفی گوشی های هوشمند در سال 2019 با تغییری رو به رو سازد. اما اگر وان پلاس 6تی در نوامبر معرفی شد و وان پلاس 7 نیز تنها یک الی دو ماه بعد رونمایی شود امری غیرممکن است و تهدیدی محسوب می شود. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر می بایست به انتظار ادامه داد.