SSDهایی با ویژگی های برتر: ADATA Ultimate SU630

شرکت "ای دیتا" به تازگی یک خانواده میانی را به SSDهای 2.5 اینچی خود افزوده است که ADATA Ultimate SU630 نام دارد. این خانواده با استفاده از مسیر SATAIII به سیستم و نوت بوک شما متصل شده و این شرکت از تراشه های پیشرفته 3D QLC NAND در تولید آنها استفاده کرده است. تراشه های Quad-Level Cell یا به اختصار QLC، نسل جدید نیمه هادی های ذخیره سازی دائم هستند.

حافظه های ADATA Ultimate SU630 در ظرفیت های 240، 480 و 960 گیگابایت تولید خواهند شد. SU630 های جدید دارای حافظه کش اس ال سی (SLC Caching) هستند و سرعت خواندن و نوشتن در آنها به حداکثر 520 و 450 مگابایت در ثانیه خواهد رسید. در بخش امنیت داده ها، این خانواده می تواند شوک های 1500G/0.5ms را دفع کرده و در برابر تغییرات دمایی 0 تا 70 درجه سانتی گراد نیز مقاوم خواهد بود.

تمامی مدل های ADATA Ultimate SU630 از سامانه های خطایابی LDPC ECC یا Low-Density Parity-Check و Error Correcting Code پشتیبانی کرده و این شرکت برنامه های نرم افزاری SSD Toolbox و Migration Utility را به صورت رایگان به خریداران این محصولات ارائه می کند. برخی از ویژگی های این برنامه ها، مدیریت حرفه ای و مانیتورینگ درایو است.