انتشار تصویر رندر شده از می 9 شیائومی
1 min read

انتشار تصویر رندر شده از می 9 شیائومی

شرکت شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. اسمارتفون هایی که مشخصات قابل توجهی داشته و هر یک در نوع خود فوق العاده هستند. به تازگی تصویر رندر شده ای از نسل بعدی پرچمدار شیائومی به نام Mi 9 منتشر شده که تفاوت چندانی در طراحی نسبت به نسل فعلی نداشته اما نمایشگر نسبتا بدون حاشیه ای دارد.

Xiaomi پیشتر گوشی هوشمند پرچمدار Mi 8 Pro را روانه بازار اروپا کرد و پا فراتر گذاشته است. حال انتظار می رود نسل بعدی پرچمدار این شرکت نیز در خارج بازار چین نیز به فروش برسد. Mi 9 دیگر پرچمدار شرکت چینیست که سال آینده معرفی خواهد شد. به تازگی Ben Geskin یکی از آشکارسازان صنعت، تصویر نسل بعدی گوشی هوشمند می را منتشر کرده است. به نظر می رسد شیائومی قصد دارد دوربین اصلی را به صورت سه گانه همانند پی 20 پرو عرضه دارد.

دوربینی که یک لنز دوگانه به هم چسپیده و دیگری تک لنز جدای از دوربین است. صفحه نمایش نیز ناچ خواهد بود و قرار نیست به می میکس 3 شبیه باشد. این در حالیست که می میکس 3 شیائومی با دوربین سلفی کشویی یا جهنده همراه شده است.

انتظار می رود شیائومی پرچمدار آینده خود را با چیپ اسنپدراگون 855 یا 8150 نسل بعدی کوالکام همراه سازد. این چیپ انتظار می رود درصد بالایی از پرچمداران سال 2019 را به خود اختصاص دهد. به گفته Geskin می 9 شیائومی به مشخصاتی چون صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد ، پردازنده اسنپدراگون 8150 هشت هسته ای 7 نانومتری کوالکام، حافظه رم 6،8 یا 10 گیگابایتی، باتری 3700 میلی آمپری با فناوری شارژ سریع 5.0 ، سه دوربین اصلی که یکی از آنها 48 مگاپیکسلیست، سنسور اثرانگشت درون نمایشگر و پشتیبانی از شبکه 5G مجهز است.

اگر گفته های Ben Geskin به عنوان یک افشاکننده اطلاعات در صنعت تلفن هوشمند، باید انتظارات بسیاری از نسل بعدی پرچمدار شیائومی موسوم به Mi 9 داشت. شایان ذکر است یکی از دوربین سه گانه این گوشی هوشمند به سنسور IMX586 سونی 48 مگاپیکسلی مجهز است و تصویربرداری پروضوحی خواهد داشت.

شیائومی با آغاز ورود به اروپا در سال 2018، از این پس محصولات خود را در این قاره نیز عرضه می کند. البته بعید به نظر می رسد شاهد عرضه تمامی محصولات آن باشیم و چندین مدل خاص را دربرخواهد گرفت. برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون نسل بعدی Mi شیائومی باید تا سال 2019 منتظر ماند.