افشای تصویر منتسب به نوکیا 9 با چینش عجیب دوربین اصلی
1 min read

افشای تصویر منتسب به نوکیا 9 با چینش عجیب دوربین اصلی

مطمئنا یکی از مورد انتظارترین پرچمداران اندرویدی سال 2018، پرچمدار بعدی نوکیا با نام احتمالی نوکیا 9 است که تا به امروز اطلاعات بسیار کمی از این دستگاه منتشر شده و طبیعتا اطلاعات ما در مورد این پرچمدار نیز ناچیز است. حالا تصویری از یک گوشی نوکیا در فضای وب فاش شده که به نوکیا 9 نسبت داده شده است که اگر این تصویر دقیق و درست باشد، اولین نگاه ما به نمونه واقعی آن است. نوکیا از زمانی که به HMD Global تعلق گرفته گوشی های هوشمند بسیار خوب و ارزشمندی را روانه بازار کرده که تقریبا همه آنها از طراحی رضایت بخش و مناسبی برخوردار بوده اند، اما اگر ما به افشا کننده تصویر اعتماد کنیم و این دستگاه را نوکیا 9 مورد انتظار فرض کنیم، باید بگوئیم با یکی از منحصر به فردترین یا شاید هم عجیب ترین طراحی های سال های اخیر روبرو هستیم.

https://paydayloans2uj.com/wp-content/uploads/2018/09/Nokia-9.jpg

قسمتی که باعث تعجب ما از طراحی این پرچمدار شده به پشت آن و دوربین اصلی آن مربوط است. با نگاهی به این قسمت از دستگاه 6 سوراخ را میبینیم که چینش بسیار عجیب و مضحکی دارند که یک لایه از آن شبیه به یک پنج ضلعی است و سوراخ دیگری درست در مرکز قرار گرفته است. در مورد عملکرد هر یک از این سنسورها میتوان گفت به نظر میرسد سنسور پائین سمت چپ و سمت راست و همچنین سسنسور مرکزی جای قرارگیری لنزهای زایس دستگاه است. یکی از این سوراخ ها هم که به طور مشخصی به فلاش LED تعلق دارد. دیگر فضاهای تعبیه شده پشت گوشی مشخص نیست که چه کاربردی دارند اما به هر حال شاید این تصویر اثباتی بر اطلاعاتی است که اخیرا HMD Global در مورد ریسک بالا در مشخصات دوربین پرچمدار بعدی این شرکت عنوان کرده است.

از طراحی عجیب و غریب دستگاه حاضر در تصویر افشا شده که بگذریم، پرچمدار معرفی نشده احتمالا مجهز به پنل پشتی از جنس شیشه معمولی است. از دیگر جزئیاتی که در مورد نوکیا 9 در دسترس است میتوان به برخورداری از جدیدترین نسخه از اندروید، یعنی اندروید 9.0 پای اشاره کرد. همچنین با توجه به تصویر، نوکیا 9 احتمالا فاقد سنسور اثر انگشت در پشت خود است چرا که طبق گفته ها، این پرچمدار مجهز به اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر است. اما در پایان باید گفت که تمام این اطلاعات و همچنین تصویر منتشر شده، شایعه و غیر رسمی هستند و ممکن است هیچ یک از این اطلاعات درست و دقیق نباشند. ضمن اینکه منبع اصلی منتشر کننده خبر، آن را از وب سایت خود حذف کرده است. اما به هر حال مطمئنا به زودی اطلاعات جدیدی در مورد نوکیا 9 منتشر خواهد شد.