عملکرد باتری میت 20 هواوی در مقایسه با پرچمداران سال 2018

Mate 20 هواوی نسخه اقتصادی‌تر از گوشی میت 20 پرو به حساب می‌آید که اگر به مشخصات آن نگاه کنیم، شاید بتوان به آن لقب خوش قیمت‌ترین پرچمدار بازار را داد. چرا که نه تنها این گوشی به لطف اولین چیپ‌ست 7 نانومتری اندروید در میان سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی جای می‌گیرد، بلکه میت 20 دارای یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی است که با صفحه‌نمایش کم مصرف LCD همراه شده است.

همه این موارد با هم چه کار می‌کنند؟

پاسخ این سوال قابل توجه است. باتری میت 20 هواوی در مقایسه با تمامی پرچمداران سال 2018 بهترین عملکرد را دارد و بیشترین امتیاز را کسب می‌کند. با 14 ساعت و 24 دقیقه، میت 20 بالاتر از تمامی رقیبان قرار می‌گیرد. در تصویر پایین می‌تواند میزان دوام باتری این گوشی را با بقیه گوشی‌های بالارده مقایسه کنید:

تنها دستگاهی که عملکرد باتری آن نزدیک به میت 20 هواوی می‎باشد، iPhone XR اپل است که با 11 ساعت در جایگاه دوم قرار گرفته است. در مصرف روزانه و عادی شما می‌توانید با یک بار شارژ به مدت 2 روز از گوشی میت 20 استفاده کنید، در حالیکه اکثر گوشی‌های امسال معمولاً روزانه یک بار به شارژ نیاز دارند. اما برای شارژ گوشی‌های پرچمدار 2018 چه مدت زمانی نیاز است؟

جالب است که میت 20 هواوی با شارژر سریع درون جعبه، و با وجود باتری بسیار بزرگی که دارد، سریع‌تر از دیگر رقبا و تنها در مدت زمان 40 دقیقه شارژ خواهد شد. البته میزان سرعت شارژ این گوشی به اندازه میت 20 پرو نیست اما همچنان بسیار رضایت‌بخش است.

از شواهد مشخص است که میت 20 یکی از بهترین باتری‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند دارد. با در نظر گرفتن این موارد، آیا در صورتی که قصد خرید گوشی هوشمند جدیدی داشته باشید، میت 20 هواوی را در لیست خود قرار می‌دهید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.