کالبدشکافی گوشی آنر مجیک 2 با 6 دوربین و مکانیزم کشویی‌اش

Honor Magic 2 دومین گوشی جدیدی بود که در چند وقت اخیر با مکانیزم کشویی سبک قدیم رونمایی شد. با این تفاوت که روش طراحی آن دارای پیچیدگی کمتری است و کمتر مستعد شکستن است. اما برای آنکه بدانیم ساختار گوشی آنر مجیک 2 به چه صورت است، بد نیست با هم نگاهی بیندازیم به کالبدشکافی این گوشی که توسط PC Pop و به صورت مرحله به مرحله صورت گرفته است.

باز کردن قاب پشتی گوشی اولین مرحله در تمام کالبدشکافی به حساب می‌آید که با حرارت دادن به قاب شیشه‌ای و شل شدن چسب‌های آن صورت می‌گیرد. شما می‌توانید قطعه فلزی پخش کننده گرما را مشاهده بفرمایید.

اما پیش از آن دوربین‌ها باید جدا شوند. دوربین از یک ماژول ترکیبی از دو دوربین (24 مگاپیکسلی سیاه‌وسفید + 16 مگاپیکسل رنگی) به همراه یک سنسور تک (16 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض) تشکیل شده است. دوربین سلفی جلو هم شامل سه سنسور جداگانه می‌باشد. سنسور میانی 16 مگاپیکسلی و دو سنسور کنار اسکنر تشخیص چهره سه بعدی مادون قرمز را تشکیل می‌دهند.

بعد از آن نوبت به باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی می‌رسد. باتری دارای دو کانکتور است که احتمالاً بخشی از چگونگی عملکرد شارژ ارتقاء یافته 40 واتی فوق سریع آن است.

در مرحله بعد به مادربرد دستگاه می‌رسیم. چیپ‌ست پرچمدار Kirin 980 در زیر رم LPDDR4X (قرمز رنگ) که توسط SK Hynix تولید شده، پنهان شده است. حافظه ذخیره‎‌سازی 128 گیگابایتی توشیبا (زرد رنگ) در سمت راست قرار گرفته است و ماژول Wi-Fi (آبی رنگ) HiSilicon در سمت چپ می‌باشد.

در این مرحله میرسیم به آنجاییکه معجزه اتفاق می‌افتد، یعنی مکانیزم کشویی آنر مجیک 2. چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد، تنها دو ریل کشویی و یک کابل. این همان چیزی است که باید نگرانش باشید. اصلی‌ترین دلیل خرابی گوشی‌های کشویی سبک قدیم، همین کابل بود.

و در نهایت از کالبدشکافی و جداسازی قطعات گوشی آنر مجیک 2 تصویر زیر خلق می‌شود.