تولد 10 سالگی گوگل کروم
1 min read

تولد 10 سالگی گوگل کروم

تولد 10 سالگی مرورگر کروم در روز 2 سپتامبر بود که گوگل از این فرصت استفاده کرد و به طراحی مجدد مرورگر کروم پرداخت. این نسخه ی جدید از ظاهری متفاوت و زیبا برخوردار است و طرحی مدرن از کروم را در اختیار کاربران و طرفداران قرار می دهد. گوگل وعده داده که این نسخه ی جدید از عملکردی پیشرفته و قدرتمند نیز برخوردار است. در این طراحی جدید آیکون ها بهتر دیده می شوند و منوها، نوار آدرس و نوار ابزار برای کاربران iOS در پایین قرار گرفته تا به راحتی قابل استفاده باشد.

در مواردی با جستجو در نوار آدرس می توانید مستقیما به سایت مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. همچنین یک برگه ی جدید برای مشاهده ی وضعیت آب و هوا ارائه شده است. در این نسخه شاهد مدیریت رمز عبور و ایجاد رمز عبور داخلی نیز هستیم. این نسخه ی جدید از امروز در تمامی پلتفرم های دسکتاپ و گوشی هوشمند ارائه خواهد شد.

گوگل در این نسخه ی جدید مرورگر کروم، ویژگی های امنیتی را ارائه کرد تا از ورود کدهای مخرب جلوگیری کند و امنیت مورد نیاز کاربران را در هنگام گشت و گذار در وب فراهم نماید. کروم اکنون بیش از ۶۰ درصد بازار مرورگرهای وب را در دسکتاپ در اختیار دارد و به عنوان محبوب ترین مرورگر شناخته شده است.