Xbox One بدون دیسک درایو سال 2019 عرضه می شود
1 min read

Xbox One بدون دیسک درایو سال 2019 عرضه می شود

آینده دیجیتالی یک رویا نیست و هر چه زمان می گذرد به این واقعیت نزدیک می شویم. تا به حال گزارش ها و شایعات فراوانی درباره دنیای کاملا دیجیتالی منتشر شده اما به نظر می رسد باید این حقیقت را قبول کنیم که در آینده با دنیا کاملا دیجیتالی رو به رو خواهیم بود.

یکی از این موارد کنسول های بازی هستند و در حال حاضر صاحبان کنسول ها با خرید نسخه فیزیکی از بازیها آن را درون دیسک درایو قرار داده به انجام بازی می پردازند. در این بین به نظر می رسد شرکت مایکروسافت در نظر داشته اولین قدم را در این زمینه بردارد.

باتوجه به آخرین گزارش ها و به نقل از Thurott.com، سال 2019 مایکروسافت نسخه بدون دیسک درایو کنسول XBOX ONE را معرفی و عرضه می کند. کنسولی که قادر به اجرا بازیهای فیزیکی نیست و تنها باید به صورت دیجیتالی بازیها را روی آن انجام داد.

این گزارش می گوید کنسول قیمتی کمتر از 200 دلار خواهد داشت و مقرون به صرفه تر است. همچنین کاربران را به اپ مخصوصی متصل می کند تا بتوانند همانند داشبورد ایکس باکس به بازیهای دیجیتالی خود دست پیدا کنند.

علاوه بر کنسول بدون دیسک درایو ایکس باکس وان، ردموندی ها می خواهند نسخه بازطراحی شده ایکس باکس وان اس را معرفی کنند که با دیسک درایو همراست. بدون شک گیمرها علاقه فراوانی به باکس خرده فروشی بازیهای ویدئویی دارند و حذف دیسک درایو می تواند پایانی بر هیجان و رویاهای بازیکنان برای اجرا و خرید هر بازی باشد. به هر حال باید برای کسب جزئیات بیشتر منتظر ماند و نباید به شایعات بی اساس اکتفا کرد.

البته در گاهی اوقات همین شایعات به حقیقت تبدیل می شوند اما تا زمانی که مایکروسافت این خبر را تایید نکرد نباید به آن پرداخت.