الترابوک جدید LG Gram برای کاربردهای سنگین، در ابعاد 17 اینچ
1 min read

الترابوک جدید LG Gram برای کاربردهای سنگین، در ابعاد 17 اینچ

شرکت ال جی چندان با بازار IT سر و کار ندارد؛ با این وجود الترابوک LG Gram، از جمله محصولات شناخته شده ی بازار است که به عنوان یک الترابوک بسیار باریک، مستحکم و شیک، جای خود را در بین رقبا باز کرده است. پس از معرفی چند دوره از این الترابوک و بروزرسانی آن با سخت افزارهای جدید، اینک LG تصمیم دارد تا الترابوک Gram را در یک ابعاد جدید به تولید برساند.

این اقدام که احتمالا واکنشی به مک بوک های جدید اپل نیز خواهد بود، به تولید الترابوک های 17 اینچی Gram منجر خواهد شد. این شرکت 5 مدل تجاری را به ثبت رسانده است که با حروف 17Z آغاز شده و نشانگر ارائه مدل های 17 اینچی از این محصول هستند. این الترابوک، در نمایشگاه CES 2019 به نمایش در آمده و اینبار هدف LG کاربرانی مانند مهندسان، توسعه دهندگان، افرادی که گاها در بین کاربردهای روزانه به اجرای بازی های سبک پرداخته و … خواهد بود.

الترابوک LG Gram دارای رابط USB-C بوده و بدنه آن با متریال های فلزی، باریک و البته بسیار سبک است. در برخی مدل های الترابوک LG Gram شاهد پشتیبانی از استاندارد نظامی ML-STD هستیم. با وجود افزایش ابعاد، دست LG برای استفاده از سخت افزارهای قدرتمند تر نیز باز است. اینطور که پیداست، در CES 2019 اتفاقات بسیاری روی خواهد داد!