نتیجه عملکرد باتری وان‌پلاس 6T – یکی از بهترین‌های 2018
1 min read

نتیجه عملکرد باتری وان‌پلاس 6T – یکی از بهترین‌های 2018

وان‌پلاس 6T را به سختی می‌توان نسخه به‌روزرسانی شده وان‌پلاس 6 دانست، چرا که هر دو گوشی دارای طراحی مشابهی هستند، اما گوشی جدیدتر چند ویژگی کلیدی بیشتر از نسل قبلی خود دارد که نمی‌توان بی تفاوت از کنار آنها گذشت. یکی از آنها سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر این گوشی است و دیگر باتری بزرگتر.

OnePlus 6T با باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی، بیشترین ظرفیت را در میان تمام گوشی‌های وان‌پلاس دارد و طبیعتاً بزرگتر از باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی است که در وان‌پلاس 6 استفاده شده بود. اما آیا این ظرفیت بیشتر تأثیری هم در میزان عملکرد باتری گوشی داشته است؟ برای درک این موضوع باید در تست دوام باتری این گوشی را با رقیبان مقایسه کرد.

مقایسه عملکرد باتری OnePlus 6T با رقبا

مقایسه عملکرد باتری OnePlus 6T با رقبا

OnePlus 6T با 9 ساعت و 52 دقیقه عملکرد قابل احترامی داشت و از بسیاری از پرچمداران سال 2018 بهتر عمل کرد و قطعاً یکی از بهترین‌ها در میان گوشی‌هایی با نمایشگر AMOLED بود. امتیاز این گوشی آیفون XS Max اپل، گلکسی نوت 9 سامسونگ و پیکسل 3 XL گوگل را شکست داد و این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که قصد خرید پرچمدار جدید وان‌پلاس را داشتند.

عملکرد دو گوشی در تست دوام باتری از OnePlus 6T بهتر بود، میت 20 هواوی که در خبرهای دیروز اعلام کردیم بهترین عملکرد را دارد و دیگر آیفون XR اپل. البته هر دو دستگاه دارای نمایشگر کم‌مصرف‌تر از نوع LCD می‌باشند.

مقایسه عملکرد باتری OnePlus 6T با رقبا

بخش دیگری که عملکرد باتری گوشی‌های هوشمند را با آن مورد بررسی قرار می‌دهند، مدت زمانی است که این گوشی‌ها برای شارژ نیاز دارند. OnePlus 6T با شارژ سریع وان‌پلاس و کابل USB-C که هر دو در درون جعبه قرار دارند و نیاز به هزینه اضافی (مانند اپل) نیست، شارژ شده است.

در آزمایش شارژ باتری مشاهده می‌کنید که وان‌پلاس 6تی باز هم خارق‌العاده عمل می‌کند و در مدت زمان بسیار کوتاهی در مقایسه با رقیبان شارژ می‌شود. برای شارژ کامل باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه تنها یک ساعت و 25 دقیقه زمان لازم است، این یعنی شما برای همیشه فرایند به شارژماندن گوشی در طول شب را فراموش خواهید کرد و تنها در مدت چند دقیقه می‌توانید به اندازه نیازتان گوشی را شارژ کنید.

عملکرد خوب باتری OnePlus 6T، این گوشی را به یکی از بهترین پرچمداران سال 2018 چه از لحاظ میزان دوام باتری و چه از نظر مدت زمان لازم برای شارژ تبدیل خواهد کرد. نظر شما در این رابطه چیست؟