مورتال کمبت 11 احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد شد

استودیو بازی سازی NetherRealm در سال 2015 بازی Mortal Kombat X منتشر کرد. این یعنی بیش از 3 سال از زمان انتشار این بازی گذشته است. در حالیکه بسته‌های الحاقی هیچگاه زمان مشخصی ارائه نمی‌شوند، اما 3 سال به نظر زمان کافی برای ارائه نسخه جدیدی از یک بازی می‌باشد و آنطور که از شواهد پیدا است احتمالاً به زودی شاهد نسخه جدید مورتال کمبت خواهیم بود.

Eduardo Garza که یکی از صداپردازان شخصیت‌های بازی مورتال کمبت بوده است، در توئیتی جنجالی مطالبی را عنوان کرده است که می‌توان از آنها اینگونه برداشت کرد که مورتال کمبت 11 (یا XI) در حال ساخت است. او در توئیت خود که به زبان اسپانیایی نوشته شده بود عنوان کرده است:

خب سرانجام می‌توانم تأیید کنم که متصخصان @PINKNOISEloc (استودیوی صدابرداری) تصمیم گرفتند تا کاراکترهای من از بازی #MortalKombatXI را حذف کنند. چقدر غم‌انگیز است که شرکتی که آرزوهای بزرگی داشت اکنون تصمیماتی می‌گیرد که هم بر روی من و هم بر روی مخاطبین تأثیرگذار خواهد بود. خداحافظ Kung Lao و Reptile.

براساس گفته‌های این شخص به نظر می‌رسد بازی جدید با حذف دو شخصیت نمادین دنیای مورتال کمبت همراه خوهد بود. البته هنوز مشخص نیست که چرا NetherRealm این چنین تصمیمی را لحاظ کرده است. شاید این شخصیت‌ها به اندازه کافی در میان کاربران محبوب نبوده‌اند. اما از آنجاییکه وجود این بازی هنوز به طور رسمی تأیید نشده است تنها باید توئیت آقای گارزا را به عنوان کنایه در نظر بگیریم. البته اگر کنجکاوید که بدانید مورتال کمبت 11 چه زمانی به طور رسمی معرفی خواهد شد، محتمل‌ترین زمان پیش روی، مراسم Game Awards 2018 می‌باشد، چرا که این تنها رویداد بزرگ گیمینگ باقی‌مانده از سال 2018 است. از این‌رو می‌توان آن را زمان مناسبی برای اعلام رسمی بازی جدید در نظر گرفت؛ اما همچنان باید به یاد داشته باشید که تمامی اینها بر مبنای حدس و گمان بوده و ممکن است اصلاً بازی جدیدی در کار نباشد.