باندل پلی استیشن 4 بازی Call of Duty: Black Ops 4 معرفی شد
1 min read

باندل پلی استیشن 4 بازی Call of Duty: Black Ops 4 معرفی شد

بازی چندنفره و بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 شرکت اکتیویژن در ماه اکتبر برای سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان منتشر شد. عنوانی که فاقد بخش تک نفره است و موجب شد تا بسیاری از طرفداران نسبت به این حرکت استودیو تری آرک واکنش منفی نشان دهند.

حال به تازگی کمپانی سونی به عنوان پارتنر اکتیویژن، باندل پلی استیشن 4 بازی Call of Duty: Black Ops 4 را معرفی کرد. باندلی که چند هفته پس از انتشار بازی معرفی شده و ژاپنی ها آن را به مناسبت 5مین سال عرضه کنسول بازی پلی استیشن 4 معرفی کردند.

این باندل ویژگی های خاصی چون طرح و برخی موارد از این قبیل را در برنمی گیرد، به صورتی که تنها افراد شاهد یک باندل معمولی هستند. این باندل علاوه بر کنسول اصلی نسخه یک ترابایتی، یک دستگاه کنترلر دوالشاک 4، یک نسخه پلی استیشن 4 بازی و برخی دیگر را دربرمی گیرد.

سونی تاکنون باندل های مختلفی را برای بازیهای AAA محبوب معرفی و عرضه کرده است. باندل پلی استیشن 4 بازی Call of Duty: Black Ops 4 یکی از جدیدترین آنها بوده که برای پنجمین سال عرضه کنسول PS4 معرفی شده است. پیشتر این شرکت ژاپنی اعلام کرد تاکنون 86 میلیون دستگاه پلی استیشن 4 به فروش رسیده که دستیابی به این حجم فروشی نشان از بازیهای انحصاری متنوع و قابل توجه دارد.

با همکاری که بین اکتیویژن و سونی وجود دارد، بسته های الحاقی Call of Duty: Black Ops 4 هفت روز زودتر برای نسخه پلی استیشن 4 منتشر می شود اما محتوا منحصربفردی در کار نیست و هیچ گونه بسته الحاقی انحصاری کامل برای نسخه PS4 در نظر گرفته نخواهد شد.

بنابراین تنها صاحبان نسخه پلی استیشن 4 تنها زودتر به DLC بازی Call of Duty: Black Ops 4 دسترسی پیدا می کنند.