رونمایی گلکسی نوت 9 و A9 سامسونگ در ایران به همراه افتتاح فروشگاهی جدید در بلوار اندرزگو
1 min read

رونمایی گلکسی نوت 9 و A9 سامسونگ در ایران به همراه افتتاح فروشگاهی جدید در بلوار اندرزگو

روز گذشته شرکت سامسونگ الکترونیکس در مراسمی رسمی از گوشی های گلکسی نوت 9 و گلکسی A9 برای ورود به بازار ایران رونمایی کرد. البته سامسونگ در طی این رویداد اولین نمونه از نسل جدید فروشگاه‎های خود در بلوار اندرزگو را نیز افتتاح کرد.

ابتدای کار آقای مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ الکترونیکس در ایران باخوش‌آمدگویی به میهمانان، این مراسم را به طور رسمی آغاز کرد.

پس از آن مراسم با سخنرانی سوک هانگ، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران ادامه پیدا کرد. هانگ ضمن صحبت در خصوص برند سامسونگ خبر از معرفی محصولات جدیدشان در ایران داد. او گفت:

سامسونگ همیشه متعهد به رعایت کیفیت، تعالی و نوآوری در همه محصولات خودش بوده تا شما بتوانید بیشترین بهره را از زندگی‌های پرشتاب امروزی ببرید. اما اینجا در ایران، ما یک تعهد دیگر هم داریم. اینکه حتی در روزهای سخت در کنار هواداران خودمان بمانیم. برای اثبات این تعهد، امروز و در همین جمع ما پیشرفته‎ترین فروشگاه سامسونگ در خاورمیانه را افتتاح می‎کنیم. مجموعه جدید محصولات ما، شامل دو نمونه از جذاب‌ترین گوشی‌های‌مان است که به شما امکان می‌دهد همیشه متمایز باشید و بیشترین لذت را از تک تک لحظات زندگی‌تان ببرید.

پس از مدیر سامسونگ الکترونیکس نوبت به علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس رسید که بر روی صحنه بیاید و در رابطه با به فعالیت‌های این شرکت برای بومی‌سازی محصولات خود، فعالیت‌های مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ و توسعه فناوری VoLTE سخنرانی کند. پس از زمان معرفی دو گوشی بالارده جدید این کمپانی در بازار ایران فرا رسید.علیرضا توسلی  مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ

گلکسی A9 سامسونگ با دوربینی چهار چشم

A9 جدیدترین عضو خانواده کهکشانی‌های بالارده سامسونگ است. این گوشی 6.3 اینچی به کمک قابلیت‌های هوشمند و دوربین قدرتمند خود برای ثبت لحظات هیجان‌انگیز زندگی بسیار مناسب است. دوربین A9 دارای سنسورهای 24 مگاپیکسلی با F1.7، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با F2.4، واید 8 مگاپیکسلی و F2.4 و تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی با F2.2 می‌باشد. دوربین سلفی آن هم دارای سنسور 24 مگاپیکسلی است. گلکسی A9 از یک باتری 3800 میلی‌ آمپری بهره می‌برد که به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 و 8 گیگابایتی عضو جدید سری A سامسونگ را به پرچمداری قابل رقابت با بالارده‌های بازار تبدیل کرده است. نمای پشت گوشی با روکش شیشه‌ای پوشیده شده و طراحی سه‌بعدی پنل جلو و عقب باعث شده تا تجربه‌ای کاملا راحت را از کار با گوشی داشته باشید. گلکسی A9 در سه رنگ خاص مشکی، آبی و صورتی طراحی شده است.

گلکسی Note 9 – کنترل جادویی

گوشی‌های سری Note سامسونگ معمولاً دارای جدیدترین فناوری‌ها با نوآوری‌های جذاب‌اند. نوت 9 هم ازین قاعدع مستثنی نیست. قلم S Pen این گوشی با فناوری بلوتوث کم مصرف (BLE) این امکان برای کاربران فراهم شده تا از قلم به عنوان کنترل از راه دور گوشی استفاده کنند. این قلم در موقعیت‌هایی مانند گرفتن عکس‌های گروهی سلفی، ارائه فایل پاورپوینت در جلسه، گوش کردن به موسیقی یا تماشای ویدئو می‌تواند از فاصله 10 متری و تنها با یک کلیک به کمک کاربر آید.

گلکسی Note9 از نمایشگر 6.4 اینچی Infinity Display سوپرآمولد با رزولوشن Quad HD+ و اسپیکرهای استریوی تنظیم شده توسط AKG بهره می‌برد. این گوشی مجهز به پردازنده 10 نانومتری، رم 6 و 8 گیگابایتی، امکان افزایش حافظه تا 512 گیگابایت و باتری 4000 میلی‌آمپری می‌باشد. گلکسی Note9 از دوربین دوگانه با دو لرزش‌گیر اپتیکال مجزا بهره می‌برد. در این دوربین قابلیت ارتقا کیفیت عکس یا Scene Optimizer اضافه شده است، که در آن دوربین گوشی کلیت صحنه، اشیای داخل آن و عوامل زمانی مربوط به آن را بصورت خودکار تشخیص داده و بر اساس آن رنگ و میزان نور ورودی را تنظیم می‌کند.

جدیدترین پرچمدار سری Note سامسونگ در چهار رنگ مشکی، بنفش ارغوانی، مسی متالیک با قلم S Pen هم‌رنگ و البته گوشی آبی اقیانوس با قلم S Pen زرد رنگ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نتیجه نظرسنجی‌ها

در مراسم معرفی گوشی‌های جدید، کیاوش ابطحی، مدیر فنی بخش موبایل دفتر سامسونگ در ایران در خصوص نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط سامسونگ چالش‌ها و مشکلات کاربران صحبت کرد. این نظرسنجی‌ها با مشارکت بیش از 6400 نفر که عمدتا از قشر جوان جامعه بودند، انجام شده است و براساس آن اولین خواسته مشترک بین شرکت‌کنندگان نیاز به حافظه 128 گیگابایتی یا بیشتر بود. بیش از نیمی از شرکت کنندگان نیز از باتری، کیفیت دوربین و عملکرد گوشی در مواردی مانند شفاف نبودن عکس‌ها و کرش کردن مکرر اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های هوشمند خود ناراضی بودند. ابطحی تجهیز و ارتقای گوشی‌های جدید سامسونگ در حوزه باتری، دوربین، حافظه داخلی و پردازنده را در راستای برطرف کردن مشکلات مشترک کاربران گوشی‌های هوشمند عنوان کرد.

و بالاخره فروشگاه جدید سامسونگ در ایران

فروشگاه اندرزگو سامسونگ از نسل جدید فروشگاه‌های این شرکت محسوب می‌شود که با نوآورانه‌ترین ایده‌های طراحی و معماری ساخته شده تا ضمن ایجاد تجربه‌ای جذاب از فناوری، فضایی راحت و دلپذیر را برای مراجعه‌کنندگان خلق کند. در این فروشگاه مراجعه‌کنندگان از نزدیک با گوشی‌های موبایل، ابزارهای پوشیدنی و لوازم جانبی سامسونگ آشنا می‌شوند و امکان تجربه کار با آنها را در فضایی زیبا خواهند داشت. این فروشگاه، سومین فروشگاه مدرن سامسونگ در جهان و پیشرفته‌ترین نمونه از نسل جدید فروشگاه‌های این شرکت در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود.

در انتهای مراسم روز گذشته خبرنگاران و اهالی رسانه از قسمت‌های مختلف فروشگاه اندرزگو بازدید کردند.