ترکیبی از سرعت و فناوری های متعدد در Kingmax Zeus PX3480
1 min read

ترکیبی از سرعت و فناوری های متعدد در Kingmax Zeus PX3480

شرکت کینگ مکس خانواده جدید درایو های سالید خود با نام Kingmax Zeus PX3480 را معرفی کرد. Kingmax Zeus PX3480 ها درایو های SSD مبتنی بر پروتکل M.2 NVMe هستند. این خانواده با پشتیبانی از پروتکل جدید NVME 1.3، به مسیر پر سرعت PCI-E Gen3x4 متصل خواهند شد.

Kingmax Zeus PX3480 ها تا ظرفیت 1 ترابایت به تولید رسیده و دارای بیشینه سرعت خواندن و نوشتنی برابر با 3000 و 3400 مگابایت در ثانیه هستند. سرعت آنها تقریبا تا 6 برابر بیشتر از درایوهایی است که به مسیر SATA III متصل خواهند شد. کینگ مکس حافظه کش این محصولات را بر اساس تراشه های DRAM نوع SLC طراحی کرده است.

از جمله تکنولوژی های اختصاصی آنها می توان به Low density parity check به اختصار LDPC و Error correction code به اختصار ECC اشاره کرد. این 2 فناوری به منظور شناسایی خطا و برطرف سازی آن مورد استفاده قرار می گیرند. پشتیبانی از دستورات S.M.A.R.T، دستورات TRIM برای افزایش طول عمر و پشتیبانی از فناوری NCQ که می تواند عملکرد SSD را با بهینه سازی مقادیر خواندن و نوشتن آن بهبود بخشد، از جمله دیگر ویژگی های درایو های Kingmax Zeus PX3480 به شمار می روند. Kingmax Zeus PX3480 ها با پشتیبانی 3 ساله، دارای سرعت بالا، فناوری های متعدد و طول عمر مناسب هستند که در لپ تاپ و یا کامپیوترها قابل استفاده خواهند بود.