بروزرسانی جدید Fallout 76 پرحجم است

شرکت بتسدا بازی Fallout 76 را در E3 2018 طی کنفرانس خود معرفی کرد. عنوانی که تنها از بخش چندنفره برخوردار است و فاقد بخش آفلاین تک نفره می باشد. بتسدا این بازی را یک عنوانی با داستانی نزدیک به Fallout 4 توسعه داده که داستان آن 20 سال پس از آخرین انفجار اتمی جریان دارد.

به هر حال چند هفته ای از انتشار این بازی آنلاین بتسدا می گذرد و در این میان شرکت موردبحث جدیدترین بروزرسان را به عنوان نسخه 1.02 منتشر کرده است. پچی که با هدف بهبود گیم پلی و ثبات بازی منتشر شده است. این پچ روی کنسول های بازی حجم بالایی دارد اما در نسخه PC با حجم کمتری دردسترس است.

به گفته بتسدا این حجم در کنسول های PS4 و XBOX One به 47 گیگابایت می رسد اما در نسخه PC تنها 15 گیگابایت حجم دارد. هدف بتسدا از انتشار این آپدیت جدید رفع مشکلات پیشین بوده تا بازیکنان در ابتدا انتشار با مسئله هایی رنج آور رو به رو نشوند.

بتسدا می گوید با پچ جدید بازیکنان ممکن است تغییراتی در عملکرد را شاهد باشند و این تغییرات مثبت خواهد بود. همانطور که گفته شد حجم هر دو نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی یکسان است، بنابراین هیچ ویژگی خاصی در بروزرسان نسخه پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان وجود ندارد تا کاربران دو کنسول به طور اختصاصی تجربه کنند.

از آنجایی مشکلات در نسخه پی سی کمتر است، حجم بروزرسان نیز به مراتب کمتر شده است. شرکت ناشر اعلام کرده در آینده بروزرسانی های بیشتری منتشر خواهد شد که مسائل موجود را برطرف خواهد کرد و بازیکنان می توانند تجربه گیم پلی نسبتا بی نقصی را شاهد باشند.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت بازی مراجعه کرده و یادداشت بروزرسانی را مشاهده کنید.