گروهی متشکل از حرفه ای ها: پاورهای Xigmatek Hera Gold
1 min read

گروهی متشکل از حرفه ای ها: پاورهای Xigmatek Hera Gold

شرکت Xigmatek پس از معرفی کیس جذاب و جدید خود، اینک به سراغ منابع تغذیه ای جدید موسوم به خانواده Hera Gold رفته است. پاورهای سری Hera Gold از کابل کشی 100 درصد ماژولار بهره برده و همچنین با استفاده از کابل های تخت، مدیریت کابل کشی در کیس را ساده تر کرده است. سری Hera Gold در توان های 650، 750 و 850 وات به تولید خواهد رسید.

پاورهای جدید زیگماتک دارای فناوری اختصاصی Smart ECO هستند. Smart ECO به منظور کنترل دور فن (RPM) در زمان کارکرد منبع تغذیه طراحی شده است. در حالت Smart ECO On، فن خنک کننده تنها با رسیدن به لود 40 درصد به چرخش درآمده و سرعت دور موتور فن به صورت هوشمند با توجه به دمای سنسور ها تنظیم می گردد.

مادامی که این ویژگی غیر فعال باشد نیز دور موتور فن تنها بر اساس داده های دما عمل می کند. در پایه های اتصال PCB پاورهای Smart ECO از روکش های آب طلا استفاده شده است. توپولوژی LLC Resonant Converter نسل جدید توپولوژی PSU، طراحی شده برای ارائه راندمان بالا و قدرت خروجی قویتر است که در این محصولات لحاظ شده است. با استفاده از یک تک ریل 12 ولت DC TO DC Converter بهبود تنظیم بار و موج و نویز، ثبات بیشتر سیستم و سازگاری توانی بهتری را در این منابع تغذیه شاهد هستیم. پاورهای Hera Gold با ارائه مدارهای حفاظتی کامل OCP/OVP/OPP/OTP/SCP/UVP و خارن های 100 درصد ژاپنی، پاورهایی با طول عمر بالا و عملکرد حرفه ای هستند.