نمونه تصاویری که منتسب به دوربین پیکسل 3 لایت گوگل است
1 min read

نمونه تصاویری که منتسب به دوربین پیکسل 3 لایت گوگل است

اواسط مهر ماه بود که گوگل از گوشی‌های پرچمدار جدید سری پیکسل 3 رونمایی کرد. با گذشت تقریباً یک ماه از عرضه رسمی این گوشی حالا شایعات در خصوص گوشی‌های بعدی این کمپانی بالا گرفته است. هفته پیش اعلام شد که گوگل قصد دارد از گوشی میان‌رده خود رونمایی کند، چند روز بعد از آن تصاویر منتسب به این گوشی با نام Google Pixel 3 Lite منتشر شد.

اخبرا پیرامون Pixel 3 Lite گوگل اینگونه منتشر شده که این گوشی دارای صفحه نمایش 5.56 اینچی LCD با رزولوشن 1080×2220 پیکسل (FHD+) خواهد بود. طبق این اخبار چیپ‌ست تعبیه شده در این گوشی اسنپدراگون 670 کوالکام می‌باشد که با 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه خواهد شد. ظرفیت باتری پیکسل 3 لایت هم 2915 میلی‌آمپرساعت می‌باشد.

اگر واقعاً قرار باشد که این گوشی میان‌رده توسط گوگل معرفی شود، انتظار می‌رود که ماژول‌های دوربین 13 مگاپیکسلی (عقب) و 8 مگاپیکسلی (جلو) که در پیکسل 3 و پیکسل 3 XL استفاده شده، در این گوشی نیز استفاده شود. با در نظر گرفتن این نکته که دوربین پیکسل‌های گوگل یکی از بهترین‌ها (اگر بهترین نباشد) به حساب می‌آید، این خبر بسیار خوبی برای افرادی است که به دنبال یک گوشی خوش قیمت‌تر هستند. انتظار می‌رود که Google Pixel 3 Lite در نیمه اول سال 2019 و با قیمت 500 دلار روانه بازار شود.

وبلاگ روسی Rozetked که اخبار پیرامون پیکسل 3 لایت را به عنوان یک منبع پوشش می‌دهد، در جدیدترین پست خود تعدادی عکس به اشتراک گذاشته و ادعا می‌کند این تمامی آنها با دوربین پیکسل 3 لایت گرفته شده است. کیفیت این تصاویر بسیار عالی و جزئیات در آن بسیار خوب است و از طرفی بی‌شباهت به تصاویر ثبت شده با دوربین پیکسل‌های جدید گوگل نیز نیست، که همین موضوع احتمال حقیقی بودن عکس‌ها را بالاتر می‌برد. در انتهای مطلب می‌توانید نمونه تصاویری که منتسب به دوربین پیکسل 3 لایت گوگل است را تماشا بفرمایید و نظرات خود را در خصوص این عکس‌ها با ما به اشتراک بگذارید.نمونه تصاویری که منتسب به دوربین پیکسل 3 لایت گوگل

نمونه تصاویری که منتسب به دوربین پیکسل 3 لایت گوگل

نمونه تصاویری که منتسب به دوربین پیکسل 3 لایت گوگل