5 دلیل برای خرید آیپد پرو 2018 به عنوان کامپیوتر شخصی از نگاه اپل
1 min read

5 دلیل برای خرید آیپد پرو 2018 به عنوان کامپیوتر شخصی از نگاه اپل

مدت کمی از معرفی نسل جدید آیپد پرو اپل میگذرد و اپل با جدیت سعی دارد محبوبیت این دستگاه را در بین کاربران افزایش دهد. البته که آیپد پرو در مقایسه با تمامی تبلت های رده بالای حال حاضر در بالا از بهترین ها محسوب میشود. اما به عقیده اپل، آیپد پرو 2018 صرفا فقط یه تبلت نیست. کوپرتینویی ها از همان زمان معرفی اصرار بر این داشتند که این تبلت را با دستگاه های متفاوت تر، مانند لپ تاپ ها مقایسه کنند. حال اپل بر این موضوع تاکید دارد که آیپد پرو یک کامپیوتر شخصی است. به عقیده این کمپانی، کاربران میتوانند آیپد پرو جدید را به عنوان کامپیوتر بعدی خود انتخاب کنند. این موضوع در تیزر تبلیغات جدید اپل برای آیپد پرو عنوان شده است.

اپل برای این گفته خود که در ابتدای تیزر نمایش داده میشود، 5 دلیل میآورد. دلیل اول کاملا پیش بینی شده بود. قدرت پردازشی بسیار بالای این دستگاه که به عقیده اپل، از اکثر کامپیوترهای شخصی قدرتمندتر است. این در حالیست که حتی طرفداران این دستگاه نیز به محدودیت های آیپد در قیاس با یک کامیپوتر آگاه هستند پیشرفت این دستگاه در طی چند سال اخیر، آن را نمیتواند هم رده با یک کامپیوتر قرار دهد. دلیل دوم اپل برای انتخاب آیپد پرو به عنوان کامیپوتر بعدی کاربران، کاربردهای مختلف آن به عنوان یک اسکنر، دوربین، دفترچه یادداشت، سینما، ویرایشگر استودیو موزیک، کتاب و "یک کامپیوتر" است.

سومین دلیل اپل به مراتب از دو مورد قبلی قانع کننده تر است. "قابلیت جابجایی" آیپد پرو که طبیعتا راحت تر از یک کامپیوتر میتوان آن را حمل کرد و در عین حال، به شبکه اینترنت نیز متصل ماند. چهارمین دلیل از دلایل پنجگانه اپل که در ویدئو آمده، راحتی در کاربری آیپد پرو 2018 است که نشان میدهد iOS بر روی این تبلت تا چه اندازه بهینه شده تا کاربر امور مختلف را به شکلی ساده و لذت بخش انجام داد. اما مورد آخر، اپل پنسل است که از نظر اپل، آیپد پرو با آن به دستگاه بهتری تبدیل شده است. قلمی هوشمند که برای ویرایش تصاویر، یادداشت برداری و کارهای این چنینی کاربرد زیادی دارد. "شبیه یک کامیپوتر، متمایز از هر کامپیوتر" این عبارتیست که در پایان تیزر ویدئویی اپل شاهد هستیم.

به طور مشخصی اپل قصد داشته در این تیزر به کاربر بگوید که نه تنها آیپد پرو میتواند جای یک کامیپوتر باشد، بلکه حتی بهتر از یک کامپیوتر نیز میتواند باشد. در اینکه آیپد پرو یک تبلت بسیار خوب است هیچ شکی نیست. پردازنده بسیار قدرتمند و سریع A12X، اضافه شدن پورت USB-C و قابلیت های دیگر آیپد پرو را به یک گزینه عالی برای حرفه ها تبدیل کرده اما با نگاهی واقع بینانه متوجه محدودیت های این دستگاه در مقابل حتی یک لپ تاپ نیز خواهیم شد. امکان اتصال یک حافظه اکسترنال از طریق USB-C وجود ندارد و نمیتوان چندین پنجره را در آن واحد در این دستگاه به نمایش گذاشت. این فقط نمونه های جزئی از محدودیت های آیپد پرو در مقابل یک کامپیوتر است. در حالی که اپل میتواند برتری های این دستگاه را نسبت به دیگر تبلت های هم رده، راحت تر و قابل قبول تر به نمایش بگذارد. نظر شما در مورد تیزر تبلیغاتی اپل برای آیپد پرو 2018 چیست؟