جزئیات اثر انگشت و گزینه‌های رنگی گلکسی اس 10 و گلکسی F سامسونگ فاش شد

این روزها بیشتر از هر گجت دیگری، گزارش های مختلف در مورد مورد انتظارترین گوشی های 2019 سامسونگ را شاهد هستیم. سه ماهه ابتدایی سال میلادی آینده که تا شروع آن زمان زیادی نمانده، برای کمپانی کره ای بسیار شلوغ خواهد بود چرا که چندین گوشی هوشمند رده بالا از جمله گلکسی اس 10 (به همراه یک نسخه 5G) و البته اولین گوشی هوشمند تاشدنی این کمپانی در همین بازه زمانی رونمایی خواهد شد. از آنجایی که سامسونگ اخیرا در بازار گوشی های هوشمند به خطر افتاده، غول کره ای میبایست دستگاه های شاخصی را روانه بازار کند تا بتواند فروش بالای پرچمداران جدید خود را تضمین میکند. بدین ترتیب میتوانیم انتظار دستگاه های خلاقانه و خاصی را از سامسونگ داشته باشیم.

تا به امروز اطلاعات مختلفی از گلکسی اس 10 و گوشی تاشدنی سامسونگ منتشر شده و روز گذشته جزئیات تازه ای در مورد این دستگاه ها منتشر شده که اطلاعاتی در مورد گزینه های رنگی این دستگاه ها در اختیار ما قرار میدهد. به گزارش SamMobile، پرچمداران سری گلکسی اس 10 در رنگ های سفید، مشکی، زرد و سبز وارد بازار خواهند شد. همچنین چند گزینه با رنگ های سیر و روشن که در سال 2018 بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفتند نیز شامل حال گلکسی اس 10 خواهد شد. در مورد گلکسی F (اسم تائید نشده گوشی تاشدنی سامسونگ) هم گفته شده که این دستگاه در دو رنگ نقره ای و مشکی وارد بازار خواهد شد. رنگ های سفید، نقره ای و مشکی گزینه های رنگی استاندارد هستند اما سبز و زرد رنگ هایی هستند که به ندرت در گوشی های سامسونگ استفاده میشوند.

سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود که در هفته های گذشته برگزار شد، تم های سبز، مشکی و سفید رابط کاربری OneUI را به نمایش گذاشت اما خبری از تم زرد رنگ برای این رابط کاربری نبود در حالی که دو رنگ صورتی و آبی نیز در میان رنگ تم ها دیده شدند. با این حال سامسونگ معمولا در اکثر کشورها، بیشتر از 3 یا 4 گزینه رنگی از پرچمداران خود را عرضه نمیکند اما ممکن است در بازار برخی کشورها، گلکسی اس 10 با رنگ هایی خاص به فروش برسد.

همچنین این گزارش جزئیات جدید و جالبی در مورد سنسور اثر انگشت درون نمایشگری که گلکسی اس 10 به آن مجهز خواهد بود نیز در اختیار ما قرار داده است. همان طور که احتمالا مستحضر هستید، سامسونگ گلکسی اس 10 را در نسخه های مختلف از جمله نسخه ارزان قیمت لایت با نمایشگر 5.8 اینچی تخت و مدل های گران قیمت اس 10 استاندارد و اس 10 پلاس با نمایشگرهای بزرگتر خمیده رونمایی خواهد کرد. ظاهرا گلکسی اس 10 لایت به سنسور اثر انگشت معمولی در لبه کناری دستگاه مجهز خواهد بود تا قیمت نهایی دستگاه کاهش پیدا کند. این بدین معناست که فقط سری رده بالا و گران قیمت پرچمدار نسل بعد به سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز خواهند بود.