بازی Spider-Man جزو 10 بازی پر فروش سال خواهد بود

بازی های دنیای مرد عنکبوتی همیشه جزو پر فروش ترین عناوین عرضه شده در زمان خود بوده اند و توانسته اند نظر مثبت کاربران و منتقدان را جلب نمایند . امسال نیز بازی انحصاری Spider-Man برای کنسول پلی استیشن 4 که توسط استودیو Insomniac توسعه یافته و عملکرد عالی در پیش فروش داشته است و تواسنته در ردیف بهترین بازی های اول شخص شرکت سونی قرار بگیرد . به عقیده بسیاری از افراد ، اسپایدرمن شخصیت قهرمان این بازی یکی از محبوب ترین شخصیت های قهرمان دنیای کامیک بوک های مارول است .

به تازگی Mat Piscatella از گروه تحلیلگر NPD با بررسی میزان پیش فروش و بازخورد های طرفداران و همچنین نقد و بررسی کارشناسان این حوزه اعلام کرده است که بازی Spider-Man جزو 10 بازی پر فروش سال جاری میلادی خواهد بود . او با توجه به نقد های مثبت بازی معتقد است که نمره متای بالای 80 این بازی امروزه حتی در عناوین مشهور و محبوب نیز بسیار نادر است و همین امر موجب افزایش فروش این بازی خواهد شد . مت می گوید : بازی Marvel's Spider-Man یک تعطیلات بزرگ خواهد داشت و نمره متای بالای 80 این بازی اعتماد به نفس بیشتری به من در پیش بینی این که این بازی را جزو 10 بازی پر فروش امسال می دانم می دهد .

با توجه به بازخورد های مثبت کاربران و منتقدان این پیش بینی با وجود انحصاری بودن بازی Spider-Man 4 و عرضه عناوین چند پلتفرمی مانند Red Dead Redemption 2 ، Far Cry 5 ، Monster Hunter World و Call of Duty: Black Ops 4 منطقی به نظر می رسد و مخالفان زیادی نخواهد داشت . شایان ذکر است که بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر ( 16 شهریور ) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد .