NEC از مانیتور حرفه ای مهندسی و طراحی خود رونمایی کرد

NEC یکی از پیشگامان در زمینه ساخت نمایشگرهای LCD و پروژکتورهای تجاری، امروز یک نمایشگر حرفه ای را با کیفیت بالا معرفی کرد. این نمایشگر در زمینه کسب و کار بی نظیر خواهد بود و با ارائه ی کیفیت 4K UHD تصاویر فوق العاده ای را به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگر جدید با نام EA271U معرفی و رونمایی شده است. در ادامه جزییات بیشتری از این مانیتور را ارائه خواهیم کرد.

EA271U دارای یک قاب فوق العاده باریک 1 میلیمتری است و ابعاد بزرگی از یک نمایشگر تجاری برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک را به ارمغان خواهد آورد. EA271U همچنین با کالیبراسیون رنگ SplectraViewII NEC Display سازگار بوده و کیفیت بی نظیری از تصاویر را به نمایش می گذارد. هنری مارشال، مدیر ارشد محصولات NEC Display Solutions گفت: EA271U جایگزین مدل محبوب EA275UHD خواهد شد و با داشتن طراحی سه بعدی و قابلیت اتصالات گسترده، نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. این نمایشگر جدید از اتصالات USB-C پشتیبانی می کند و همچنین کیفیت 4K UHD را برای افزایش بهره وری ارائه خواهد کرد.

EA271U دارای یک پانل IPS با زاویه دید عالی بوده و دارای چندین تنظیمات مختلف خواهد بود. همچنین پشتیبانی از اتصالات گسترده امکان اتصال سریع دستگاه های مختلف و لپ تاپ ها را فراهم خواهد کرد. این نمایشگر علاوه بر درگاه USB-C، از درگاه های DisplayPort، HDMI و ورودی و خروجی صوتی نیز بهره می برد. EA271U به لطف امکانات ارتباطی و کیفیت تصویر برترش، برای مشتریان تجاری، شرکت های بزرگ و کسب و کارهای کوچک و متوسط بهترین گزینه خواهد بود.

این نمایشگر جدید NEC امکان چرخش 90 درجه را خواهد داشت و در حالت عمودی نیز قابل استفاده است. همچنین دارای human Sensor بوده که در مصرف انرژی بسیار به صرفه عمل می کند و در صورت نبود فرد در جلوی نمایشگر، در حالت کم مصرف قرار خواهد گرفت. EA271U با داشتن تکنولوژی Low Blue Light و Flicker Free، مقدار نور آبی و سوسو زدن را کاهش می دهد و از چشم در برابر نور آبی محافظت خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به نرخ پاسخ دهی 5 میلی ثانیه اشاره کرد. قیمت این مدل در تبلیغات حداقل 699 دلار خواهد بود.