تماشا کنید: دومین تریلر از انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part

اوایل خرداد ماه بود که کمپانی وارنر برادرز اولین تریلر از قسمت دوم انیمیشن The Lego Movie را پخش کرد. روز گذشته و با نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم دومین تریلر رسمی از این انیمیشن همانطور که وعده داده شده بود منتشر شد.

اولین قسمت این فیلم یعنی The Lego Movie سال 2014 اکران شد و موفق شد با بودجه 60 میلیون دلاری، 469 میلیون دلار فروش داشته باشد. موفقیت این فیلم کمپانی فیلم‌سازی وارنر برادرز را برآن داشت تا پس از 4 سال به فکر ساخت قسمت دوم این فیلم بیفتند. در انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part صداپیشگانی مانند کریس پرت، الیزابت بنک، ویل آرنت، چنینگ تتوم، مارگوت رابی، جونا هیل، آرتور کاسترو و آلیسون بری حضور دارند و کارگردانی آن بر عهده مایک میچل و تریشا گام است.

در تریلر دوم این فیلم مانند اولین تریلر مشاهده می‌کنید که شخصیت منفی داستان به سراغ آدم‌های خوب داستان می‌آیند و لوسی و بتمن و … گروگان می‌گیرند. امت با صداپیشگی (کریس پرت) که شخصیت سرخوش این انیمیشن است، تصمیم میگیرد که به نجات آنها برود. در این میان او با Rex Dangervest آشنا می‌شود که صداپیشگی آن هم بر عهده کریس پرت است و شخصیت آن ترکیبی کارکترهای این بازیگر در دیگر فیلم‌ها است.

تماشا کنید: تریلر اول قسمت دوم The Lego Movie

قسمت دوم انیمیشن The Lego Movie 2 قرار است که در تاریخ 8 فوریه 2019 (نوزده بهمن ماه) اکران خواهد شود. در پایان از شما دعوت می کنیم دومین تریلر از این فیلم را تماشا بفرمایید.