نسخه PC بازی Control بهینه شده خواهد بود
1 min read

نسخه PC بازی Control بهینه شده خواهد بود

استودیو Remedy Games در جریان کنفرانس E3 2018 شرکت سونی بازی Control را برای تمامی پلتفرم ها معرفی کرد. این استودیو پیشتر Quantum Break را به عنوان بازی انحصاری PC و XBOX ONE منتشر کرد و حال نوبت به آی پی جدید رسید.

Control عنوانی با سبک Quantum Break بوده و افراد در نقش شخصیت مونثی هستند که به کنترل زمان می پردازد. در حالی که بازی برای پلتفرم های مختلفی در دست توسعه می باشد، به تازگی استودیو Remedy Games اظهار نظری درباره نسخه PC داشته است.

Thomas Puhaکارگردان بازی در Remedy طی گفتگویی با PC Games جزئیات جدیدی را آشکار کرده است. او بیان داشت تیم توسعه دهنده نسخه PC این بازی از Break Quantum هستند. وی بیان داشت در حالی که تیم توسعه دهنده Control با مشکلاتی رو به رو بودند اما موفق شدند بهینه سازی خوبی را پیش گیرند از این رو بازی مشکلاتی در برنمی گیرد.

البته این بدان معنا نیست سایر نسخه ها بهینه شده نیست. او اظهار داشت:

"ما با کمک فناوری RTX در نسخه PC بهینه سازی بزرگی داریم. به کمک این فناوری افرادی که از این کارت گرافیک برخوردار هستند می توانند کیفیت بهتری را تجربه کنند. ما قطعا می توانیم اطمینان دهیم که نسخه PC کیفیت بالایی دارد. برخلاف بازی Quantum Break، بازی Control هنگامی که سال 2019 برای PC منتشر می شود بدون مشکل گرافیکی یا هر چیز دیگریست.

در هنگام انتشار Quantum Break روی ویندوز 10 چالش ما این بود که سیستم عامل جدیدی را در نظر گرفتیم. به هر حال در نهایت با تلاش مستمر توانستیم از این مشکل عبور کرده و نسخه ای مناسب را منتشر کنیم."

بازی Control قرار است در سال 2019 برای PC، PS4 و XBOX ONE منتشر شود. انتظار می رود بزودی شاهد انتشار بازیهای بیشتری از این استودیو باشیم.