ADATA ست گیمینگ M20 و XPG K10 را معرفی کرد

در نهایت شرکت ADATA ست جدید ماوس و کیبورد مخصوص بازی خود، در خانواده گیمینگ XPG را معرفی کرد. این ست شامل صفحه کلید ADATA XPG INFAREX K10 و ماوس XPG M20 است. صفحه کلید XPG K10 دارای دیودهای LED RGB است که 9 حالت ضربان مختلف نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

کلیدهای اصلی آن، شامل 26 کلید، دارای ویژگی Anti-Ghostin هستند تا در صورت فشردن اتفاقی چندین کلید، درخواست ها به درستی انتقال یابد. در کیبورد مخصوص بازی INFAREX K10، انحنای ارگونومیک کلید ها نیز مد نظر قرار گرفته و به مانند بسیاری از صفحه کلید های مخصوص بازی، استراحتگاه دست از آن حذف شده است. کلید های مولتی مدیا در K10 به گیمرها اجازه می دهد تا بدون خروج از بازی، به مدیریت ترک های موسیقی و فایل های در حال پخش مولتی مدیا بپردازند.

ماوس XPG M20 نیز با نشان نورانی XPG، با استفاده از سوئیچ های OMRON طراحی شده است. به گفته ADATA طول عمر این میکرو سوئیچ ها به 20 میلیون کلیک می رسد. افزون بر لوگو، بر روی کلید اسکرول نیز دیودهای LED نصب شده است. حداکثر دقت این ماوس مخصوص بازی به 5000 DPI می رسد. یک کلید اختصاصی برای تعویض DPI در آن گنجانده شده است که از حداقل 400 DPI به بالا، قابل تغییر است.