hTC دنیای گوشی‌های هوشمند را ترک نخواهد کرد
1 min read

hTC دنیای گوشی‌های هوشمند را ترک نخواهد کرد

هنوز زمان آن نرسیده که با آخرین گوشی اچ‌تی‌سی ملاقات کنید! با وجود وضعیت اقتصادی نه چندان مناسبی که این کمپانی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، تصمیم دارد که دستگاه جدیدی را تا قبل از پایان سال 2018 معرفی کند و در سال 2019 نیز به نوآوری‌های خود ادامه دهد. این کمپانی قصد دارد تا با یکپارچه سازی فناوری‌های هوش مصنوعی، بلاک‌چین و 5G گوشی هوشمندی متفاوت از رقبای موجود در بازار ارائه دهد.

اما برای سال آینده (چیزی به پایان 2018 نمانده است) قرار است که نسخه 6/128 گیگابایتی HTC U12 life را در بازار داشته باشیم. این گوشی هوشمند در حال حاضر تنها در نسخه 4/64 گیگابایتی عرضه شده است. یو12 لایف از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند، اما اسلات آن هایبریدی است و در صورت استفاده از کارت حافظه، امکان استفاده از سیم‌کارت دوم برای کاربر وجود نخواهد داشت.

اچ‌تی‌سی همچنین قصد دارد که فعالیت‌های خود در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده (AR-VR) را نیز ادامه دهد و محصولات جدیدتری به بازار عرضه کند. البته احتمالاً تکنولوژی این هدست‌ها با گوشی‌های هوشمند مرتبط به یکدیگر خواهد بود. صفحه نمایش که قطعاً است، اما تکنولوژی 5G نیز برای AR/VR استفاده خواهد که در نتیجه آن شاید تأخیر کمتر خواهیم بود.

در رابطه با بلاک‌چین هم اگر در جریان اخبار باشید، می‌دانید که تایوانی‌ها اخیراً از Exodus 1 رونمایی کردند. این گوشی از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ویژه مرتبط با رمزنگاری ارزها بهره می‌برد و به طور خاص دسته‌ای از کاربران را مورد هدف قرار داده است که علاقمند به ارزهای دیجیتال و استفاده از آن در زندگی روزمره خود هستند. فروش این گوشی قرار است که از ماه آینده آغاز شود. در زمان معرفی اعلام شد که این گوشی تنها با ارزهای دیجیتال قابل خریداری خواهد بود و قیمت آن 0.1 بیت‌کوین و یا 4.78 اتریوم اعلام شد که با توجه به ارزش این ارزهای دیجیتال در آن زمان چیزی در حدود 960 دلار می‌شد. حالا باید دید با تغییر ارزش بیت‌کوین آیا تغییری در قیمت این گوشی شاهد خواهیم بود یا خیر.