تصاویر باکیفیت OnePlus 6T، نوید یک قاتل پرچمدار بسیار زیبا را میدهند
1 min read

تصاویر باکیفیت OnePlus 6T، نوید یک قاتل پرچمدار بسیار زیبا را میدهند

اگر به طراحی پرچمداران سال های اخیر وان پلاس را با دقت نگاه کرده باشید، متوجه شباهت آنها به گوشی های کمپانی اوپو میشوید که به طور مشخصی وان پلاس از طراحی گوشی های اوپو الگوبرداری میکند. البته نمیتوان این کار وان پلاس را کپی کاری یا دزدی بنامیم چرا که در واقع شرکت مادر وان پلاس است و اشتراک گذاری طراحی دستگاه ها بین این دو کمپانی اتفاق عجیب و غیر منتظری نیست. دو مدل از آخرین گوشی های وان پلاس یعنی وان پلاس 5T و وان پلاس 6 نمونه های بارزی هستند که بسیار شبیه به دو گوشی Oppo R11s و Oppo R15 هستند. هر چند این موضوع در گذشته نسبتا دور هم صدق میکرده و به طور مثال وان پلاس وان وجه اشتراک مختلفی با Oppo Find 7 داشت و وان پلاس ایکس هم یک نمونه کاملا مشابه Oppo Mirror 5 بود.

به نظر میرسد این روند تشابه پرچمداران وان پلاس به پرچمداران اوپو ادامه خواهد داشت چرا پرچمدار معرفی نشده این کمپانی یعنی OnePlus 6T احتمالا شباهت زیادی به Oppo R17 خواهد داشت. این موضوع با افشای تصویر جعبه پرچمدار بعدی وان پلاس قطعی به نظر میرسد و قاتل پرچمداران بعدی دارای یک ناچ قطره ای کوچک با سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. با در نظر گرفتن تمام مسائل و اطلاعات مرتبط با OnePlus 6T، فون آرنا تصاویر رندر شده باکیفیتی از این پرچمدار را منتشر کرده تا پیش از معرفی رسمی، نگاهی نسبتا دقیق به این دستگاه داشته باشیم.

همان طور که گفته شد، OnePlus 6T و Oppo R17 از زوایای مختلفی شبیه هم خواهند بود. بریدگی نمایشگر قطره ای کوچک مشابه Oppo R17 در پرچمدار بعدی وان پلاس هم حضور خواهد داشت که در این قسمت سنسور دوربین جلو قرار میگیرد. همچنین سنسور اثر انگشت OnePlus 6T در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. حواشی صفحه نمایش این پرچمدار بسیار کم خواهد بود اما حاشیه قسمت پائین دستگاه مانند اکثر پرچمداران اندرویدی کمی بیشتر از دیگر قسمت ها است. یکی از سوال هایی که هنوز در مورد OnePlus 6T بی پاسخ مانده این است که این گوشی هوشمند دارای چند دوربین است. Oppo R17 در دو مدل وارد بازار شد که نسخه استاندارد از دوربین دوگانه و مدل پرو از دوربین سه گانه، مانند پی 20 پرو هواوی برخوردار است. اگر الگوبرداری وان پلاس از اوپو مثل سال های قبل ادامه داشته باشد، میتوانیم بگوئیم OnePlus 6T به دوربین سه گانه مجهز است. چون وان پلاس در حالی که از طراحی گوشی های اوپو الگوبرداری میکند، معمولا مشخصات فنی را بالاتر از گوشی اوپو انتخاب میکند. به طور مثال وان پلاس 5T شبیه به Oppo R11s بود اما مجهز به 8 گیگابایت رم بود در حالی که Oppo R11s دارای رم 6 گیگابایتی بود. وان پلاس 6 هم با وجود شباهت به Oppo R15، رم بیشتری داشت. نظر شما در مورد ظاهر و مشخصات فنی احتمالی پرچمدار بعدی وان پلاس چیست؟