آشنایی با نمایشگر OLED در مادربردهای MSI و شیوه عملکرد آن
1 min read

آشنایی با نمایشگر OLED در مادربردهای MSI و شیوه عملکرد آن

استفاده از نمایشگرهای OLED در مادربرد، کارت گرافیک و حتی در لپ تاپ ها (مانند مک بوک)، به تازگی در حال باب شدن است؛ نمایشگری که وظایف اولیه آن در مانیتورینگ اطلاعات حیاتی بوده و پس از آن قابلیت های دیگر نظیر امکان لمس به منظور ارائه فرمان، نمایش Gif های اختصاصی، انیمیشن و … را در بر خواهد گرفت. از جمله شرکت هایی که نمایشگر کوچک OLED را در مادربردهای خود مورد استفاده قرار داده است، شرکت MSI است.

((یک پانل OLED در مادربرد MSI MEG Z390 GODLIKE است که می تواند انیمیشن های را برای نشان دادن Power On، سیستم عامل، BIOS FLSHBACK,وضعیت BIOS نشان دهد. با نرم افزار MSI MYSTIC LIGHT 3، می توانید آنچه را که در DYNAMIC DASHBOARD نمایش داده می شود، مانند اطلاعات CPU، سرعت فن، درجه حرارت CPU / سیستم و تنظیمات GAME BOOST کنترل کنید. علاوه بر این، شما حتی می توانید انیمیشن های سفارشی را بارگذاری کنید.))

آیا می دانید که نمایشگر Dynamic Dashboard در این مادربرد چگونه کار می کند؟ در ویدئویی که برای شما عزیزان آماده کرده ایم، می توانید با شیوه کار این نمایشگر آشنا شوید. بسیاری از سخت افزاری های حرفه ای علاقه بسیاری به مانیتور لحظه ای پارامترهای مهم داشته و یا با استفاده از آن می توانید مادربرد خود را متمایز کنید!