تبلت گلکسی بوک 2 در راه است
1 min read

تبلت گلکسی بوک 2 در راه است

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از تبلت های خود را عرضه می کند و در این بین کمپانی کره ای در نظر داشته بزودی تبلت حرفه ای ویندوزی خود را به نام گلکسی بوک 2 معرفی کند. نسخه پیشین در سال های قبل رونمایی شد و تبلت های هیبریدی محسوب می شد که از پردازنده لپتاپی بهره می برد و قابلیت پشتیبانی از صفحه کلید و قلم نیز برای آن فراهم شد.

سامسونگ در آگوست امسال تبلت پرچمدار گلکسی تب اس 4 را معرفی کرد. البته این تبلت متفاوت از گلکسی بوک بوده و مایل به لپتاپ نیست. براساس گزارش های تازه انتشاریافته، جانشین گلکسی بوک بزودی معرفی خواهد شد که ویژگی های بهتر و مشخصات رده بالاتری خواهد داشت.

گلکسی بوک نخست در دو سایز 12 و 10 اینچی عرضه شد. این احتمال وجود داشته نسل جدید نیز در دو سایز به فروش برسد و هر یک نیز از رزولوشن صفحه نمایش بالایی برخوردار هستند. مدل 12 اینچی از پردازنده Core i5 نسل هفتمی کبی لیک بهره می برد و مدل 10 اینچی از پردازنده Core m برخوردار شد.

مشخص نیس نسل جدید تبلت گلکسی بوک با چه مشخصات و ویژگی هایی همراست تا به آن پرداخت. انتظار داریم پیشرفت بسیاری همانند گلکسی تب اس 4 در گلکسی بوک 2 نیز شاهد باشیم. مدتیست سامسونگ برای گلکسی بوک بروزرسانی منتشر نمی کند و این احتمال وجود داشته از دلایل عدم انتشار نزدیک بودن زمان معرفی نسل جدید باشد.

به تازگی مدل جدید در کره جنوبی گواهی کسب کرد و نسخه LTE نیز خواهد داشت. سامسونگ تاکنون اشاره ای به زمان عرضه و قیمت گلکسی بوک 2 نداشته، از این رو باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها چگونه تبلتی را در آینده نزدیک معرفی می کنند. پیش بینی می شود با تبلت حرفه ای شرکت کره ای رو به رو باشیم.