افترشاک و معرفی نمایشگر PRISM+ F270 Pro
1 min read

افترشاک و معرفی نمایشگر PRISM+ F270 Pro

شرکت سنگاپوری افترشاک یکی از برندهای مطرح تولیدکننده محصولات گیمینگ است که از جمله باید به نمایشگر، سیستم دسکتاپی، لپتاپ و برخی دیگر اشاره کرد. به تازگی این کمپانی محصول جدید خود یعنی نمایشگر گیمینگ PRISM+ F270 Pro را معرفی کرده و مشخصات قابل توجهی نیز برای آن در نظر گرفته شد. مانیتوری که ساختار حرفه ای برای آن در نظر گرفته شده و موردتوجه هر گیمری قرار می گیرد.

F270 Pro از پنل TN با رزولوشن 2560*1440پیکسلی با نرخ تجدید 144هرتزی برخوردار است و با قیمت 350 دلار بزودی روانه بازار خواهد شد. افترشاک این مدل را برای رقابت با نمایشگرهایی از برندهای مطرحی چون ایسوس، ایسر، اچ پی و چندی دیگر معرفی کرده و در این میان مشخصات قابل توجهی به کار گرفته است. مشخصاتی که در هر مانیتوری نمی توان شاهد بود و این نوع مدل نمایشگری کم نیستند.

PRISM+ F270 Pro در حقیقت نسخه بروزرسانی شده مدل قدیمی تر F270 محسوب شده که از رزولوشن 1080*1920 پیکسلی بهره می برد. هر دو نمایشگر اگرچه 27 اینچی هستند اما نسخه پرو وضوح بیشتری دارد.

از آنجایی که مانیتورهایی با پنل TN گیم پلی روان و بهتری را به نمایش می گذارند، شرکت افترشاک نیز پنل TN برای مدل جدید PRISM+ F270 Pro در نظر گرفته است. با مدت زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای با انتظار انجام گیم پلی با سرعت بالایی را داشت. این صفحه نمایش از پایه قابل تنظیمی برخوردار است و افراد می توانند آن را در هر جهت تنظیم کنند.

حاشیه نمایشگر PRISM+ F270 Pro بسیار کم حاشیه است و بدون قاب به نظر می رسد. افترشاک F270 Pro را هم اکنون برای خرید دردسترس قرار داده و مشتریان قادرند آن را با مراجعه به فروشگاه های مختلف خریداری کنند. این شرکت پیشتر نیز از لپتاپ گیمینگ قدرتمندی رونمایی کرده بود.