نسخه سفید گلکسی نوت 9 عرضه شد
1 min read

نسخه سفید گلکسی نوت 9 عرضه شد

شرکت سامسونگ پیشتر وعده داد که می خواهد نسخه سفید رنگ گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 را ابتدا راهی بازار تایوان کند. حال به تازگی کره ای ها عرضه این نسخه را در کشور تایوان آغاز کردند.

گلکسی نوت 9 پرچمدار اخیر سامسونگ است که در آگوست سال 2018 معرفی شد و در کنار آن شاهد رونمایی اسپیکرهوشمند گلکسی هوم، ساعت هوشمند گلکسی واچ و چندی دیگر بودیم.

گوشی هوشمند پرچمدار شرکت کره ای ابتدا در چهار گزینه رنگی مشکی، آبی، بنفش و مسی راهی بازار شد و خبری از نسخه سفید نبود. در نهایت کره ای ها این نسخه را وارد بازار تایوان کردند. در بحث قیمت تفاوتی با دیگر نسخه ها نداشته و افراد می توانند آن را با مراجعه به فروشگاه ها تهیه کنند.

البته ابتدا در تایوان عرضه شده و مشخص نیست چه زمانی شاهد عرضه آن در دیگر بازارها خواهیم بود. سامسونگ گلکسی نوت 9 را با طراحی شبیه به گلکسی نوت 8 معرفی کرد اما با ارتقا سخت افزار و افزودن ویژگی هایی به قلم اس پن این گوشی هوشمند از پرچمداران برجسته سال 2018 کمپانی کره ای به شمار می رود.

از مشخصات کلیدی گلکسی نوت 9 باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD+ اینفینیتی اج، باتری 4000 میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 یا 512 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و چندی دیگر اشاره کرد.

گلکسی نوت 9 اگرچه نسل جدید سری گلکسی نوت به شمار می رود اما سامسونگ تغییرات عمده ای در طراحی آن حاصل نکرده و در نظر داشته سال آینده نسل جدید Galaaxy note را با طراحی قابل توجه و کاملا جدید همراه سازد. همانطور که سری گلکسی اس 10 با تغییرات بنیادین طی نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهند شد.

سامسونگ بزودی خانواده جدیدی از گوشی های هوشمند گلکسی M را به عنوان میان رده های کارآمد نیز معرفی می کند.