تعداد محدودی از باندل جذاب AMD Ryzen Max راهی بازار شد

افزون بر حراج های "جمعه سیاه" که در کشورهای بسیاری در جریان بوده و کمپانی های سازنده برخی از محصولات خود را با قیمت های به مراتب پایین تر ارائه می دهند، AMD تصمیم به ارائه یک باندل در تعداد محدود (Limited Edition) از پردازنده های ریزن گرفته است. CPUهای جدید این شرکت که در تعداد محدود روانه بازار شده و یک خرید ایده آل برای تعطیلات به شمار می روند، Ryzen Max نام دارند.

این باندل شامل پردازنده های Ryzen 7 2700 و Ryzen 5 2600X می گردد. در این باندل، به همراه پردازنده های فوق به جای کولرهای ساده، کولرهای قدرتمند Wraith Max قرار دارد. این خنک کننده های بادی که ساخته و پرداخته AMD هستند، قادر به کنترل توان حرارتی تا سقف 200 وات هستند که از این رو امکان بهره وری از پتانسیل پردازنده های Ryzen را به طور چشمگیری بالا برده و دست XFR را برای افزایش فرکانس باز می گذارند.

میان نسل پردازنده های Ryzen با لیتوگرافی 12 نانومتری، از فناوری اختصاصی Extended Frequency Range V2.0 بهره برده و این فناوری به صورت هوشمند، با توجه به دما و استفاده از خنک کننده های گوناگون، می تواند فرکانس افزایشی را بالا ببرد. Ryzen 7 2700 دارای 8 هسته و 16 رشته پردازشی بوده و Ryzen 5 2600X نیز دارای 6 هسته و 12 رشته پردازشی است. Ryzen 5 2600X با کولر Wraith Max به قیمت 222 پوند و باندل Ryzen 7 2700 با همین کولر نیز به قیمت 285.49 پوند به فروش می رسد.