فیلیپس نمایشگر BDM3470UP را مجددا وارد بازار کرد
1 min read

فیلیپس نمایشگر BDM3470UP را مجددا وارد بازار کرد

این مانیتور 34 اینچی فیلیپس با مجموعه ی گسترده ای از ویژگی های پیشرفته، با کارایی بالا و فن آوری های نوآورانه برای افزایش بهره وری در دفترکار ارائه شده است. این نمایشگر برای کاربران خانگی نیز مناسب خواهد بود و تجربه ی فوق العاده ای از نمایش را در اختیارتان قرار خواهد داد. فیلیپس نمایشگر BDM3470UP را مجددا راه اندازی کرده و در حال حاضر در فروشگاه های سراسر انگلستان و ایرلند با قیمت بسیار بالایی معادل 579 پوند موجود است.

تکنولوژی CrystalClear فیلیپس و پنل IPS، تصاویر را بسیار درخشان و رنگی به نمایش می گذارد. نمایشگر BDM3470UP فیلیپس دارای درگاه USB 3.0 و HDMI است و امکان اتصالات مختلف را فراهم خواهد کرد. باید اشاره کنیم که این مانیتور دارای سوپر سرعت USB 3.0 است که سرعت انتقال آن تقریبا 10 برابر سریعتر از استاندارد خواهد بود.

این نمایشگر هم برای کاربران حرفه ای مناسب است و هم برای کاربران خانگی عملکرد بی نظیری را ارائه خواهد کرد. نمایش تصاویر در این مانیتور بسیار لذت بخش و شفاف بوده و از رزولوشن 1440×3440 بهره می برد در نتیجه تصاویری زنده و واقعی را در اختیار خواهید داشت. این نمایشگر با کیفیت تصویر QHD، تمامی جزییات تصویر را برایتان به ارمغان می آورد و می توانید به تماشای فیلم و عکس و مرور در وب بپردازید. زاویه دید 178 درجه این نمایشگر، این امکان را به کاربران می دهد که از هر زاویه ای بتوانند تصاویر را مشاهده کنند.

فیلیپس BDM3470UP همچنین دارای قابلیت SmartUniformity است و این ویژگی برای از بین بردن نوسانات رنگ و روشنایی، برای عکاسان، طراحان، گرافیست ها و دیگر متخصصان هنرهای تجسمی ارائه شده است در نتیجه افراد حرفه ای می توانند از دقت رنگ بالا بهره ببرند. این محصول با قیمت 579 پوند در بازار به فروش می رسد.