تصویر آیفون 9 اپل در سه رنگ لو رفت
1 min read

تصویر آیفون 9 اپل در سه رنگ لو رفت

اوایل امسال شایعاتی مبنی بر این موضوع منتشر شد که اپل قرار است آیفون های جدید خود را در رنگ متنوعی عرضه کند. طبق اعلام یک منبع معتبر اپل گوشی های آینده خود (یا حداقل نمونه های اولیه آنها) را در رنگ های سفید، مشکی (مانند Space Gray)، خاکستری روشن، آبی، قرمز، زرد، نارنجی و صورتی عرضه خواهد کرد. آیفون های 2018 اپل هفته آینده رونمایی می شوند و این تنوع رنگی بسیار گسترده تر از آن چیزی است که تا امروز در گوشی های اپل دیده ایم. علاوه بر این هنوز به طور دقیق مشخص نیست که کدامیک از گوشی های آینده این کمپانی با تنوع این چنینی عرضه خواهد شد.

با وجود آنکه هنوز نمی توانیم با اطمینان بگوییم کدامیک از این رنگ به تولید انبوه خواهد رسید، اما می توانیم حدس بزنیم که آیفون 9 اپل که 6.1 اینچی خواهد بود در چه رنگ هایی تولید خواهد شد. iPhone 9 دارای تنوع رنگی سفید، قرمز و آبی می باشد.

تصویر جدیدی از دستگاه آیفون 9 اخیرا منتشر شده که نمای پشتی این گوشی و رنگ بندی آن را به نمایش گذاشته است. اگر با دقت به این تصویر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که قاب فلزی دور گوشی هم به رنگ بدنه شیشه ای است که در پشت آن دیده می شود. آیفون 9 ارزان ترین مدلی خواهد بود که اپل امسال در مراسم خود، معرفی می کند. این گوشی دارای یک صفحه نمایش LCD است که به جای پنل OLED استفاده شده و در قاب پشتی آن تنها یک دوربین وجود دارد.

البته امسال جانشین iPhone X نیز معرفی خواهد شد که در مقایسه با نسل قبلی خود، عملکرد آن دارای بهبود شده است. دوربین آن نیز پیشرفته تر خواهد شد، البته مدل امسال احتمالاً مدل ارتقا یافته S سال گذشته می باشد. در نهایت اپل تصمیم دارد یک گوشی بالارده (آیفون پلاس) نیز معرفی کند که پیش بینی می شود این گوشی دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی OLED و مشخصات پریمیوم باشد. سه مدلی که انتظار میرود آیفون های 2018 اپل را تشکیل دهند با کدهای N84 (مدل LCD)، D32 (جانشین آیفون 10) و D33 (مدل پلاس) شناخته شده اند.