چند سوال مبهم درباره فصل هشت «بازی تاج و تخت»
1 min read

چند سوال مبهم درباره فصل هشت «بازی تاج و تخت»

طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» برای تماشای فصل هشتم و پایانی سریال، باید تا آپریل سال ۲۰۱۹ یا همان فروردین سال ۹۸ منتظر باشند، بنابراین در این فاصله، به سوالات پاسخ داده نشده در پایان فصل هفتم می‌پردازیم. از استدلال نام واقعی جان اسنو “اگان تارگرین” تا جایی که جیمی لنیستر می رود، کلی بحث وجود دارد. به خواندن ادامه دهید تا ۳۱ سوال مهمی که در پایان فصل هفتم بی پاسخ ماند و منتظریم در فصل آخر به جواب آن ها برسیم، را ببینید.

جان چه زمانی به حقیقت والدینش پی خواهد برد؟

بسیاری از طرفداران سریال «بازی تاج و تخت»، امیدوار بودند که جان به حقیقت اصل و نسب خود در فصل هفتم پی ببرد. حالا که سم تارلی و برن استارک سرانجام دهان باز کردند، جان باید زودتر متوجه بشود…درست است؟

با توجه به اینکه فصل هشتم و آخر تنها شش قسمت بیشتر نیست، دیگر هیچ راهی وجود ندارد که سایت اچ بی او بتواند این موضوع را کش بدهد. اگر جان در طول دو قسمت اول فصل بعدی حقیقت را در نیابد، نظر ما این است که شورش کنیم!

هنگامی که آنها به حقیقت پی ببرند، جان و دنریس چطور به این موضوع که جان در اصل یک تارگرین است واکنش نشان خواهند داد؟ جان در صف موفقیت از دنریس پیشی گرفته است.

جان فرزند مشروع ریگار تارگرین و لیانا استارک می باشد، بدین معنا که او وارث قانونی تخت آهنی است. این مسئله می تواند باعث ایجاد مشکل برای زوج دلداده جدید، شود. آیا دنریس تسلیم جان خواهد شد؟ او با تصور اینکه آخرین تارگرین است بسیار تنها بوده است. شاید او به فامیل جدیدش خوشامد بگوید؟ آیا اصلا تخت آهنی تا پایان سریال وجود خواهد داشت؟ آیا جان پیگیر حق خود برای تخت آهنی خواهد شد؟ جان هرگز به هنگام پیش آمد فرصتها برای رسیدن به قدرت پیشگام نمی شد. بلکه، اطرافیانش او را به سمت قدرت و قبول مسئولیت رهبری سوق می دادند.

بنابر این اگر هنگامی که او در یابد که وارث قانونی تاج و تخت است، آیا او باز همان رویه قبلی خود را دنبال خواهد کرد؟ در هر صورت، پیش بینی می کنیم که اطرافیانش او را تشویق به گرفتن حقش می کنند. یا دنریس در کنارش خواهد بود، یا خیر.

اربابان شمالی با دنریس چگونه برخورد خواهند کرد؟

او الان هم توسط سرسی یک “بدکاره شمالی” نامیده شده است. سران سپاه جان حتی راضی نبودند که او با دنریس ملاقات کند، پس هنگامی که متوجه شوند که او جلویش زانو هم زده چگونه عکس العمل نشان خواهند داد؟ به خصوص زمانی درک این داستان برایشان سخت می شود، که جان به وینترفل برسد و همان نگاه خیره عاشقانه را که عادت این روزهای اوست به او بدهد.

اربابان شمالی چگونه به تارگرین بودن جان واکنش نشان خواهند داد

اربابان شمالی به زودی متوجه خواهند شد که جان یک تارگرین است. آیا این موضوع به توانایی رهبری او تأثیر نیز خواهد گذاشت؟ تارگرین ها بسیار بدنام هستند، علی الخصوص در شمال، و چون جان و دنریس تلاش می کنند که با هم متحد شوند، این مسئله می تواند مانع پیش بینی نشده ای برای آنها باشد. و دوباره ممکن است که این مسئله بزرگترین راز وستروس باقی بماند، و فقط نزدیک ترین متحدان جان از آن باخبر شوند.

آیا جان سوار اژدها خواهد شد؟

ظاهرا که اژدهابا این قضیه مشکلی نداشت. جان برای اولین بار در این فصل با یک اژدها چشم در چشم شد. این لحظه نزدیکی بلافاصله تئوری های طرفداران را در مورد اژدها سوار شدن جان تقویت کرد. این صحنه می تواند معنادار باشد زیرا تنها دو اژدها برای دنریس باقی مانده است، دروگون و ریگال. دنریس می تواند به سواری با دروگون ادامه دهد، ریگال را به جان بدهد، منطقی است زیرا این اژدهایی است که دنریس نام پدر جان (ریگار) را برای او انتخاب کرد.

منبع:برترین‌ها

نوشته چند سوال مبهم درباره فصل هشت «بازی تاج و تخت» اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.