گلگسی M2 گوشی آینده سامسونگ در بنچمارک‌ AnTuTu  رویت شد
1 min read

گلگسی M2 گوشی آینده سامسونگ در بنچمارک‌ AnTuTu  رویت شد

اخیراً خبرهایی مبنی بر این موضوع منتشر شده بود که سامسونگ قصد دارد با ادغام خط تولید گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده خود، سری جدیدی با نام Galaxy M ایجاد کند. حالا انتظار می‌رود که Galaxy M2 اولین گوشی‌ از این خانواده در روزهای آینده به صورت رسمی معرفی شود. چرا که پس از Geekbench این بار نوبت به AnTuTu بود تا نتایج بنچمارک کهکشانی جدید سامسونگ را منتشر کند.

انتوتو به برخی از مشخصات گوشی گلگسی ام2 اشاره کرده و احتمال اینکه این گوشی پایین رده باشد را بالاتر برده است. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، Galaxy M2 قرار است اولین گوشی هوشمند سری M باشد و این سری جایگاه بالارده‌ها و گرانقیمت‌ها نخواهد بود، بلکه انتظار می‌رود خانواده گلکسی On نیز با آنها ادغام شوند. در هر حال، در آزمون تک هسته‌ای گوشی آینده سامسونگ در Geekbench امتیاز 1319 را کسب کرده و در بخش چند هسته‌ای امتیاز آن 4074 است. در AnTuTu هم که یکی از معتبرترین بنچمارک‌ها برای گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید، گلکسی M2 امتیاز 107452 را کسب کرده است.

طبق آنچه که از این بنچمارک‌ها مشخص شده است، این گوشی دارای صفحه نمایش Full HD+ با نسبت ابعاد 19.5:9 خواهد بود که ممکن است داری ناچی در بالای نمایشگر خود باشد. چیپ‌ست تعبیه شده در گلگسی M2 محصول کمپانی سامسونگ، اگزینوس 7885 می‌باشد و پردازنده گرافیکی آن Mali-G71 MP2 است. حافظه رم این گوشی 3 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی آن 32 گیگابایت است که البته انتظار می‌رود نسخه 64 گیگابایتی آن هم با قیمتی بالاتر عرضه شود. این گوشی با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو که با رابط کاربری سامسونگ شخصی سازی شده، در درون جعبه عرضه خواهد شد.

علاوه‌براین به نظر می‌رسد که سامسونگ در کنار این گوشی از Galaxy M3 و Galaxy M5 نیز رونمایی کند. که Galaxy M5 نسخه بالارده‌تر این گوشی‌ها خواهد بود که با صفحه نمایش AMOLED عرضه خواهد شد.