ایسوس نسل جدید الترابوک های پیشرفته VivoBook 14 را معرفی کرد
1 min read

ایسوس نسل جدید الترابوک های پیشرفته VivoBook 14 را معرفی کرد

شرکت ایسوس عرضه نسل جدید الترابوک های جذاب و شیک ASUS VivoBook 14 را آغاز کرد. ایسوس با استفاده از طراحی NanoEdge، نسبت نمایشگر به فریم را به 87 درصد رسانده است. همچنین ضخامت بخش نمایشگر این محصولات تنها 5.7 میلی متر است. نمایشگر 14 اینچی آن از دقت FHD برخوردار بوده و وزن نهایی VivoBook 14 تنها 1.4 کیلوگرم است.

قلب پردازشی این الترابوک های خاص و جذاب را پردازنده های نسل هشتم Intel Core i7 شکل می دهند. در بخش ذخیره سازی، یک درایو سالید با ظرفیت 512 گیگابایت وجود دارد. این محصولات برای کاربردهای روزمره، وب گردی، برنامه های کاربردی و مواردی از این دست مناسب هستند. شبکه بیسیم 2 باند WiFi 802.11ac با 6 برابر سرعت بیشتر به نسبت سری n، می تواند پهنای باند 867 مگابیت در ثانیه را برای ASUS VivoBook 14 فراهم سازد.

صفحه کلید دارای نور پس زمینه بوده و یک سنسور اثر انگشت نیز برای امنیت بیشتر در آن تعبیه شده است. عمق فشار صفحه کلید، 1.3 میلی متر برای پاسخگویی است. ایسوس در بخش I/O ها سنگ تمام گذاشته است؛ یک رابط USB Type-C، درگاه USB 3.1 Gen 1 Type-A و HDMI در اطراف آن به چشم می خورد. تمام مدل های VivoBook باتری با کیفیت بالا را یدک می کشند. به گفته ایسوس، باتری های استفاده شده تا 3 برابر عمر طولانی تر از باتری های لیتیوم یون استاندارد را به همراه دارند. 60 درصد تمام توان باتری تنها در 49 دقیقه شارژ خواهد شد. فناوری اختصاصی ASUS Battery Health Charging برای تجربه شارژ امن تر در ASUS VivoBook 14 به خدمت گرفته شده است.