هواوی قبل از سامسونگ از صفحه‌نمایش Infinity-O رونمایی می‌کند

هواوی هدف خود در دنیای گوشی‌های هوشمند را از مدت‌ها پیش تعیین کرده و آن تبدیل شدن که بزرگترین تولیدکننده گوشی در جهان است. به نظر نمی‌رسد که چیزی در این راه مانع رسیدن هواوی به هدفش و گرفتن سامسونگ و جایگاهش در دنیای موبایل باشد. سری میت 20 این شرکت، اصلی‌ترین رقیب گلکسی نوت 9 در میان گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آید. در زمینه تولید گوشی‌های انعطاف پذیر هم تمام تلاش خود را می‌کند تا محصولش را سریع‌تر از سامسونگ به بازار معرفی کند. اما حالا هواوی تأیید کرده است که در ماه دسامبر، که از چند روز دیگر آغاز خواهد شد، گوشی هوشمند جدید خود را با صفحه‌نمایش Infinity-O معرفی خواهد کرد.

این خبر از یک تصویر تبلیغاتی که توسط هواوی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، نشات گرفته است. تصویری که آن را در بالای مطلب مشاهده می‌کنید، یک گوشی هوشمند تماماً بدون حاشیه را با سوراخی را گوشه بالایی سمت چپ آن نشان می‌دهد. این پوستر همچنین به ماه دسامبر نیز اشاره کرده است. طراحی این گوشی درست مانند آن چیزی است که پیش‌تر عنوان شده بود گلکسی A8s سامسونگ آن را خواهد داشت. سامسونگ تحت عنوان صفحه نمایش‌های Infinity-O قرار است که این ایده را پیاده کند. اما اینکه بتواند پیش از رقیب خود، هواوی آن را ارائه بعید به نظر می‌رسد.

Ice universe، افشاگری توئیتری که این روزها بسیار فعال شده، امروز اعلام کرد که هواوی اولین گوشی هوشمند جهان با صفحه‌نمایش دارای حفره معرفی خواهد کرد و این اتفاق پیش از معرفی Galaxy A8s سامسونگ و در ماه دسامبر خواهد بود. اما از طرفی ممکن است که A8s نیز در ماه دسامبر معرفی شود. از این رو تنها باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد.

پیش بینی شما چیست؟ به نظر شما هواوی قبل از سامسونگ از گوشی خود با نمایشگرهای سبک جدید رونمایی خواهد کرد؟