اولین تصاویر پورشه 911 مدل 2020 آشکار شد
1 min read

اولین تصاویر پورشه 911 مدل 2020 آشکار شد

شرکت پورشه را باید یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده خودرو دانست که همیشه سعی داشته با نوآوری هایی گام بزرگی بردارد. این برند آلمانی در سال های گذشته محصولات برجسته ای چون شاسی بلندهای لوکس و قدرتمند، سدان های کوپه و چندین مدل دیگر را معرفی کرده است.

حال وقت آن رسیده نسل جدید پورشه 911 را شاهد باشیم. کوپه اسپرتی که احتمالا بزودی مدل 2020 آن معرفی خواهد شد و باید این خودرو برجسته پورشه را در آینده نزدیک شاهد باشیم. انتظار داشتیم پورشه اواخر تابستان رونمایی از این مدل 911 داشته باشد اما اخباری به گوش نرسید و شرکت موردبحث از رونمایی امتناع کرده است.

به تازگی چند تصویر رسمی اما با وضوح کم از پورشه 911 منتشر شده که به نظر می رسد آلمانی ها تغییرات بزرگی در نسل جدید به وجود نیاوردند. مدلی که در عقب با چراغ یکپارچه و بلندی همراست و در جلو تغییر چشمگیری به وجود نیامده است.

همانطور که گفته شد، پورشه موردنظر تصاویر واضحی از آن در دست نیست و همین تصاویر نیز جزئیات دقیقی به دست نمی دهند. اما آنچه در تصاویر مشخص است، پورشه اگرچه برای قسمت جلو تغییرات گسترده ای در نظر نگرفته اما برای بخش عقب همانند دیگر محصولات نسل جدید، چراغ LED پیوسته ای را به کار گرفته است. این نوع چراغ را باید زبان طراحی جدید پورشه برای عمده محصولات آن دانست.

با این حساب پورشه 911 مدل 2020 نیز چنین ویژگی را خواهد داشت. نسخه پایه احتمالا پیشرانه شش سیلندر 385 اسب بخاری توربوشارژ خواهد داشت و نسخه رده بالاتر نیز با پیشرانه 450 اسب بخاری احتمالا قدرتمندترین مدل خواهد بود.

پورشه در نظر داشته علاوه بر گیربکس هشت سرعته اتوماتیک PDK کلاچ دوگانه، گزینه دستی نیز برای مشتریان فراهم آورد. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه لس آنجلس 2018 به انتظار بنشینید.