انتشار اطلاعات بیشتر از سری Galaxy A و Galaxy M آینده
1 min read

انتشار اطلاعات بیشتر از سری Galaxy A و Galaxy M آینده

شرکت سامسونگ در سال آینده بروزرسانی کاملی روی گوشی های هوشمند خود خواهد داشت. از پرچمدار سری گلکسی اس گرفته تا میان رده های سری گلکسی Aو گلکسی M که هر یک با ویژگی های منحصربفردی همرا هستند.

تا به حال درباره همه این گروه ها شایعاتی به گوش رسیده که برخی ها نسبتا تایید شدند و برخی در ابهام باقی ماندند. پیشتر گزارش شد، سامسونگ می خواهد گلکسی M را جایگزین سه سری Galaxy C ، Galaxy J و Galaxy On نماید.

در این میان سری گلکسی A نیز گوشی های هوشمندی با نمایشگر LCD هستند اما در مقایسه با سری Galaxy M مدل های رده بالاتری به شمار می روند. حال به تازگی اطلاعات بیشتری درباره دو سری آینده سامسونگ منتشر شده که اطلاعات بسیاری را دربرمی گیرد.

بازگشت سامسونگ با میان رده های منحصربفرد

سری Galaxy A پیشتر با دو شماره مدل SM-A305F و SM-A505F آشکار شدند که همگی با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی به فروش خواهند رسید. شماره مدل SM-A505F از حافظه داخلی 64 گیگابایتی و نهایی 128 گیگابایتی بهره می برد اما در سوی دیگر گزینه رنگی سفید، مشکی، آبی، نقره ای و صورتی خواهد داشت. سامسونگ به نظر می رسد از این به بعد گزینه رنگی سفید را در بیشتر مدل اسمارتفون های خود تعبیه می کند و دیگر همانند گذشته به رنگ های معمولی اکتفا نمی کند.

حال باید به گوشی های هوشمند سری Galaxy M اشاره کرد. پیشتر اطلاعاتی درباره دو مدل SM-M205 و SM-M305 این سری آشکار شد که گفته شده بود در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه می شوند. بله در گزارش جدید، گزینه رنگی سفید نیز برای این دو مدل در نظر گرفته شده و باید شاهد عرضه آن در بازار خاورمیانه، آفریقا و آسیا باشیم. این در حالیست که سری گلکسی A وارد بازار اروپا نیز خواهد شد و تنها برای بازارهای موردبحث نیست.

برخلاف سری Galaxy A که از مشخصات قابل توجهی برخوردارند، سری گلکسی M در مشخصه های سخت افزاری کمی در سطح پایین تری قرار می گیرند. این سری در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواشد و آن طور که پیداست، سامسونگ به عنوان گوشی های هوشمند اقتصادی به عرضه آنها می پردازد.

همانطور که پیشتر گفته شد، کره ای ها می خواهند با حذف سری گلکسی جی، سی و آن سری گلکسی M را در چندین نسخه عرضه دارند. باتوجه به گزارش ها، سامسونگ تمام تلاش خود را می کند تا بخش گوشی هوشمند را در بحث طراحی و مشخصات با تغییرات عمده ای رو به رو سازد.

تاکنون اسامی چند مدل Galaxy A30, Galaxy A50 و Galaxy M50 لو رفته و جزئیات بیشتری در کار نیست. بنابراین باید منتظر ماند تا اطلاعات کامل تری دردسترس قرار گیرد و انتظار داریم در اوایل سال 2019 رونمایی از چند مدل هر دو سری صورت گیرد.

دستگاه

حافظه داخلی

رنگ

شماره مدل

SM-A305F

32/64GB

آبی، مشکی، قرمز ، سفید

SM-A305FN, SM-A305G, SM-A305GN, SM-A305GT

SM-A505F

64/128GB

سفید، نقره ای، مشکی ، صورتی و آبی

SM-A505FN, SM-A505G, SM-A505GN, SM-A505GT

SM-M105F

16/32GB

آبی و خاکستری

SM-M205F

32/64GB

آبی و خاکستری

SM-M205FN, SM-M205G

SM-M305F

64/128GB

آبی و خاکستری