سامسونگ به طور رسمی SSDهای 860 QVO را معرفی کرد (سرعت و قیمت)

چندی پیش، شرکت "سامسونگ" با برخی از تصاویر و اطلاعاتی که از سوی وب سایت های خرید آنلاین اروپایی منتشر شده بود، بر سر زبان ها افتاد؛ اینک این شرکت به طور رسمی به معرفی محصولاتی اقدام کرده است که توجهات بسیاری بدانها جلب شده بود. سالید درایو های خانواده Samsung 860 QVO با عملکرد مناسب و قیمت خیره کننده!

سالید های Samsung 860 QVO از ظرفیت 1 تا 4 ترابایت به تولید خواهند رسید. به گفته سامسونگ، این محصولات از نسل جدید تراشه های Multi-level cell یا MLC بهره می برند. این خانواده در فرم 2.5 اینچی تولید شده و دست کم در این فرم، از اینترفیس SATA III پشتیبانی خواهد کرد که آن را برای PC و لپ تاپ مناسب می سازد.

جالب است بدانید که مدل 1 ترابایتی از Samsung 860 QVO ها تنها 149 دلار قیمت دارد! همچنین به تازگی مطلبی را در این زمینه برای شما عزیزان منتشر کردیم که قیمت درایو های سالید رو به کاهش بوده و این شکاف بزرگ بین SSD و HDDها در حال کوچک شدن است. سرعت خواندن و نوشتن در این سری به ترتیب حداکثر 550 و 520 مگابایت در ثانیه است. طول عمر این محصولات، 1440 ترابایت برای مدل 4 ترابایتی، 720 ترابایت برای مدل 2 ترابایتی و 360 ترابایت برای محصول 1 ترابایتی اعلام شده است. Samsung 860 QVO گامی بزرگ در راستای ساختار شکنی درایو های SSD خواهند بود که باز هم سامسونگ به عنوان یک پایه گذار تکنیک های نیمه هادی در جهان، معرفی کرده است.