تماشا کنید: 17 دقیقه گیم پلی بازی RED DEAD ONLINE BETA
1 min read

تماشا کنید: 17 دقیقه گیم پلی بازی RED DEAD ONLINE BETA

بعد از موفقیت چشمگیر بازی محبوب و جذاب Red Dead Redemption 2، شرکت سازنده این بازی یعنی راک استار اکنون نسخه اولیه بخش آنلاین این بازی را منتشر کرده است. اما در حال حاضر تنها کابرانی که نسخه Ultimate Edition بازی اصلی را خریداری کرده بودند قادر به استفاده از بخش آنلاین هستند. این نسخه بتا برای جمع آوری بازخورد کاربران بهبود بازی و رفع ایرادات آن عرضه شده و اینگونه عنوان شده که علاوه بر ارائه بروزرسانی‌های متعدد برای آن حالتی با امکان گسترده شدن نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

در RED DEAD ONLINE BETA گیمرها قادر هستند اکثر کارهایی که در نسخه اصلی بازی انجام میدادند مانند اسب سواری گروهی، ایجاد کمپ‌های گروهی، انجام ماموریت‌های co-op داستانی و رقابت با یکدیگر را انجام دهند. حتی عملکردهای عمومی مانند ماهیگیری و شکار و گردش در طبیعت نیز در این نسخه در دسترس می‌باشد. با پیشرفت در بازی مقادیر امتیازها در قالب XP به کاراکتر مورد نظر تعلق می یرد که مانند تمامی بازی‌های دیگر با جمع آوری آنها و ارتقا سطح آن شخصیت مزایایی را به همراه خواهد داشت. 12 نوع جایزه هم در ابه با تکمیل چالش‌های موجود در بازی در نظر گرفته شده که از میان آنها میتوان به شکار، مبارزه، تیراندازی و بقا اشاره کرد.

همانطور که در ویدئوی 17 دقیقه‌ای گیم پلی این بخش از بازی مشاهده میکنید، بازی ابتدا از زندان موسوم به Sisika Penitentiary آغاز می‌شود. کمی بعد با بدست آوردن یک اسب میتوانید برای برپا کردن کمپ و شروع ماموریت‌های مختلف اقدام کنید. با استفاده از قابلیت ارتباط با دیگر کاربرها بخش‌ گسترده‌تری از داستان آغاز خواهد شد و طبق ادعای راک استار باید منتظر واقعیت‌، انتقام و افتخار در این بخش باشید. در پایان ضمن دعوت برای تماشای گیم پلی این بازی، از شما میخواهیم نظرات و تجربیات خود از Red Dead Redemption 2 و خاطراتتان از نسخه قبلی این بازی را با ما در میان بگذارید.