خنک کننده جذاب Juno Pro RBW از Raijintek

شرکت Raijintek برندی نیست که محصولات آن همواره در بازار ایران یافت شوند؛ با این وجود برخی از محصولات آن نظیر خنک کننده جدید Juno Pro RBW، ارزش پرداختن خبری و معرفی را دارا هستند. کولر Juno Pro RBW یک خنک کننده بادی میان رده یا Low-profile است که البته در وهله نخست، ظاهر زیبای آن است که حسابی دلبری می کند. این کولر را می توانید حتی در مادربردهای کوچک نیز مورد استفاده قرار دهید.

کولر Juno Pro RBW در بخش فن و اطراف خود دارای دیودهای LED RGB است. این نمای نورانی با فناوری های Sync مادربردهای امروزی کاملا سازگار است. یک فن نسبتا بزرگ با ابعاد 12 سانتی متر بر روی آن جای گرفته است که از نوع PWM بوده و دارای دور موتور 400 الی 1800 دور در دقیقه است.

شدت گردش هوای این خنک کننده می تواند تا 38.5CFM بالا رفته و نویز صوتی نیز حداکثر به 28 دسی بل خواهد رسید. خنک کننده جدید Juno Pro RBW، دارای وزن 315 گرم است که در بین مدل های سفارشی، وزنی نسبتا پایین به حساب می آید. توان حرارتی آن تا مرز 105 وات پیش رفته و با سوکت های LGA 115x شرکت اینتل و AM4 شرکت AMD سازگاری کامل دارد. در حال حاضر اشاره ای به قیمت گذاری این مدل نشده است.