جدیدترین تصویر از ابرقهرمان آتشین/ «پسر جهنمی۳» معرفی شد

اگرچه غیبت گی‌یرمو دل‌تورو به عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه برخلاف دو قسمت قبلی یعنی «پسرجهنمی»(۲۰۰۴) و «پسرجهنمی۲: ارتش طلایی»(۲۰۰۸) کام طرفداران سرسخت این مجموعه را تلخ کرده اما به هر حال خوشحالی بازگشت دوباره این ابرقهرمان به سینما بعد از ۱۱ سال را نمی توان دست کم گرفت.

در جدیدترین خبر از این پروژه، مجله امپایر در نسخه ژانویه ۲۰۱۹ خود عکسی از این شخصیت را منتشر کرده است؛ کاراکتری که نقش آفرینی آن برخلاف ۲ فیلم قبلی که برعهده ران پرلمن بود به دیوید هاربر سپرده شده است. عکس مجله تصویر همان پسرجهنمی آشنا را نشان می‌دهد که با ظاهری خشن و عضلانی‌تر از همیشه از راهرویی عبور می‌کند. تصویر اطلاعات بیشتری از این پروژه را لو نمی‌دهد اما نیل مارشال کارگردان جدید این مجموعه قول داده است که «پسر جهنمی ۳» از همه نسخه‌های قبلی خشن‌تر و هیجانی‌تر باشد.

اکران «ددپول- Deadpool» در سال ۲۰۱۶ و موفقیت خیره کننده آن در گیشه نوعی دلگرمی برای استودیوهای فیلمسازی بود تا روی به سوی ساخت فیلم هایی با درجه کیفی R یا همان مخصوص بزرگسالان بیاورند، بی آن که نگران محدود شدن فروش آن در گیشه باشند، البته به شرط آن که از فیلم از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

۲ فیلم قبلی «پسرجهنمی» به کارگردانی دل‌تورو بیشتر روی المان‌های فانتزی این داستان کمیک تکیه داشت حال آن که از ظواهر امر پیداست «پسر جهنمی» سال ۲۰۱۹ روی توانایی‌های نیل مارشال در نمایش جنون و خشونت بیشتر و البته هیولاهای جذابتر دل بسته است!

«پسرجهنمی ۳» طبق برنامه ریزی‌ها قرار است ۱۲ آپریل ۲۰۱۹ (۱۲فروردین۱۳۹۸) اکران شود.

منبع:مهر

نوشته جدیدترین تصویر از ابرقهرمان آتشین/ «پسر جهنمی۳» معرفی شد اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.