بازی در ابعادی بزرگ با مانیتور زیبای ASUS ROG Strix  ابعاد 32 اینچ
1 min read

بازی در ابعادی بزرگ با مانیتور زیبای ASUS ROG Strix ابعاد 32 اینچ

عضو جدید "جمهوری گیمرهای ایسوس" چیزی نیست جز مانیتور حرفه ای مخصوص بازی و البته بزرگ ASUS ROG Strix که با یک پنل 32 اینچی، ظاهر ROG، و FreeSync 2 HDR دل هر گیمری را می برد. این مانیتور پرچمداری در دنیای بازی به حساب آمده و با پشتیبانی از FreeSync 2 HDR، می تواند ضمن جلوگیری از تناقض و مشکلات نرخ فریم، شدت نور 450 نیت را به نمایش بگذارد.

با توجه به پشتیبانی از فری سینک، فرکانس پنل تا 144 هرتز با کارت گرافیک های مبتنی بر GPUهای AMD افزایش خواهد یافت. این مانیتور دارای رزولوشن WQHD و 1440×2560 بوده و با یک پنل منحنی 1800R از نوع SVA، می تواند تا 125 درصد از پالت رنگی sRGB را پوشش دهد که برای یک مانیتور مخصوص بازی بسیار ایده آل است.

Freesync 2 به خودی خود دارای پشتیبانی از فناوری Low Frame Rate Compensation است و مانیتور ASUS ROG Strix در قسمت پایه از امضای روشن ROG بهره برده و از سوی دیگر در پشت کابینت نیز شاهد استفاده از دیودهای LED RGB هستیم. پنل به طور دقیق دارای ابعاد 31.5 اینچ است و گیمرهایی که به مانیتور های بزرگ و منحنی به منظور مشاهده دقیق جزئیات علاقمند هستند، باید برای خرید این مدل مبلغ نامشخص، اما نه چندان پایین را کنار بگذارند چرا که ایسوس تا کنون اشاره ای به قیمت گذاری آن نکرده است.