اوپو در MWC 2019 گوشی هوشمند منعطف معرفی می کند
1 min read

اوپو در MWC 2019 گوشی هوشمند منعطف معرفی می کند

شرکت اوپو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون است که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را رونمایی می سازد. در سال جاری نیز با محصولاتی چون فایند ایکس صنعت تلفن هوشمند را شگفت زده کرد.

در حالی که مدت زمان کوتاهی از آغاز فعالیت این برند می گذرد، اما موفق شد دیوایس های پیشرفته و هوشمندانه ای را در بازار معرفی و عرضه کند. حال به نظر رسیده، این شرکت چینی همانند سامسونگ و هوآوی و چندی دیگر دست به کار شده تا اسمارتفون تاشویی را رونمایی کند.

این طور که پیداست باید سال 2019 را سال گوشی های هوشمند منعطف نام گذاری کرد، برخلاف سال 2018 که بیشتر گوشی های هوشمند روی تعداد دوربین و صفحه نمایش بدون حاشیه تمرکز داشتند. اطلاعات دقیقی از گوشی هوشمند منعطف اوپو در دسترس نیست و احتمالا شرکت چینی می خواهد ویژگی هایی مشابه دیگر رقبا را به کار گیرد.

با توجه به آخرین گزارش ها، اوپو در نمایشگاه MWC 2019 فوریه سال بعد اولین گوشی هوشمند تاشو یا منعطف خود را معرفی می کند. نمایشگاه ام دابلیو سی 2019 از 25 تا 28 فوریه در بارسلونا اسپانیا همان مکان همیشگی برگزار می شود.

احتمالا اوپو برای رونمایی از اسمارتفون خود کنفرانس اختصاصی برگزار خواهد کرد. گذشته از اوپو شرکت های دیگری همچون سامسونگ نیز روی تلفن هوشمند منعطف مشغول کار هستند و احتمالا شرکت کره ای نیز اسمارتفون انعطاف پذیر خود را در این رویداد معرفی می کند. اوپو یکی از کمپانی های شناخته شده تولیدکننده گوشی هوشمند چینیست و باتوجه به سابقه درخشان آن در بحث تولید گوشی هوشمند نوآورانه، عجیب نیست در سال آینده چنین مدلی برای معرفی داشته باشد.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید تا فوریه 2019 به انتظار نشست و نمی توان به شایعات بی اساس پرداخت.