ویژگی‌های HiVision که باعث می‌شوند گوشی HUAWEI Mate 20 Pro هوشمندتر به نظر برسد

دانشنامه به سبک هوآوی

علاوه بر برقراری ارتباط آسان، به دست‌آوردن اطلاعات فوری یکی از بهترین امکاناتی است که فناوری به ما ارزانی کرده است. با چند حرکت انگشت می‌توانیم دانش سراسر جهان را در اختیار داشته باشیم و هر زمان که بخواهیم در مورد گذشته و حال بدانیم. فرایند جست‌وجوی اطلاعات در حال حاضر بسیار ساده است، اما اگر به شما بگویند که قرار است آن را آسان‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر انجام بدهید چه عکس‌العملی خواهید داشت؟ بهره‌مندی HUAWEI Mate 20 Pro از هوش مصنوعی، این گوشی هوشمند نمونه‌ای از پیشرفت تکنولوژی را به نمایش می‌گذارد. دوربین گوشی می‌تواند خودش را به هر چیزی که می‌بیند، متصل کند و در یک لحظه اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهد؛ آن هم از طریق ویژگی HiVision.

اطرافتان را در یک چشم بهم‌زدن بیشتر بشناسید

دوربین HUAWEI Mate 20 Pro با قابلیت HiVision همراه است؛ قابلیتی که می‌تواند محیط اطراف را بررسی کند و از دل آن چیزهایی را بیرون بکشد و در موردشان اطلاعاتی را به نمایش بگذارد. چیزهایی مثل هنر کلاسیک، غذا، نقاط تاریخی مشهور و حتی زبان. بازدید از موزه با کمک HiVision کار عاقلانه‌تری خواهد بود، زیرا شما با گرفتن دوربین‌تان به سمت نقاشی‌های زیبای هنرمندان معروف به راحتی و بیشتر از قبل درباره آن‌ها می‌فهمید. اگر در حین راه رفتن در خیابان‌های بارسلونا به بنای زیبایی برخورد کردید، دوربین HUAWEI Mate 20 Pro را مقابل آن بگیرید تا بلافاصله نام بنا و داستانی را که پشت آن وجود دارد، بدانید. از این به بعد هرگز در شهری جدید احساس غریبه بودن نمی‌کنید زیرا باهوش‌ترین راهنمای تور شهر در جیب شماست.

شمارش کالری، خرید مواد غذایی و کالاها و چیزهای دیگر

یک ساندویچ پنیر خوشمزه سفارش داده‌اید اما می‌خواهید بدانید با خوردن این ساندویچ از میزان کالری معین روزانه خود تجاوز نمی‌کنید. به جای نگران بودن، دوربین گوشی خود را روی ساندویچ بگیرید تا HiVision مواد تشکیل‌دهنده آن را شناسایی کند و با اندازه‌گیری تقریبی آن، میزان کالری آن را به شما نشان دهد. نیاز به یک مقدار مشخص پتاسیم دارید، اما دوست ندارید در خوردن آن زیاده‌روی کنید. دوربین را روی یک موز قرار بدهید و سپس روی یک آووکادو (به صورت جداگانه) و ارزش غذاییشان را با هم مقایسه کنید. HiVision می‌تواند کالری صد نوع مواد غذایی مختلف را تخمین بزند.

اگر آبنبات خوش آب‌و‌رنگی را در دست کودک خردسالی دیدید، دوربین گوشی را به سمتش بگیرید تا شما را به سمت فروشگاه آنلاینی هدایت کند که در آن می‌توانید یکی از آن آبنبات‌ها را بخرید یا قیمت آن را بدانید. این ماجرا در موارد دیگر هم صادق است. اگر غریبه‌ای که کنار شما نشسته، کیف پول مد روزی را حمل می‌کند و شما می‌خواهید بدانید از کجا آن را خریده، دوربین گوشی هوشمندتان نه تنها به شما می‌گوید که کجا آن را بخرید، بلکه گزینه‌های مشابه را نیز پیشنهاد می‌دهد.

HUAWEI Mate 20 Pro توانسته با استفاده از این ویژگی باورنکردنی دوربین خود، کاربران را قدرتمند کند. این ویژگی کلیدی است که قفل درهای دانش و اطلاعات را برایتان باز می‌کند، شما را در سفر اکتشافی‌تان راهنمایی می‌کندو شما را به آنچه که نیاز دارید، نزدیک‌تر می‌کند.