حذف جک هدفون از Galaxy A8s سامسونگ
1 min read

حذف جک هدفون از Galaxy A8s سامسونگ

شرکت سامسونگ در حال حاضر روی اسمارتفون های مختلفی مشغول کار است و یکی از آنها میان رده منحصربفرد Galaxy A8s می باشد. گوشی هوشمندی که تا به حال شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده و هیچ یک به تایید یا تکذیب سامسونگ نرسید. به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد کمپانی کره ای درصدد است تا جک هدفون را از این محصول میان رده خود حذف کند. اگر گزارش صحت داشته باشد، باید Galaxy A8s را اولین تلفن هوشمند بدون جک هدفون سامسونگ تلقی کرد.

همچنین پیشتر نیز گلکسی A7 اولین گوشی هوشمند با سنسور اثرانگشت جانبی و دوربین سه گانه سامسونگ به شمار می رود. این روزها شرکت کره ای روی محصولات منحصربفردی مشغول کار است و می خواهد ویژگی های قابل توجهی را در محصولات خود به کار گیرد.

از این رو باید انتظار داشت شاهد محصولاتی باشیم که دارای ویژگی های قابل توجهی هستند. گفتنیست که گلکسی ای 8 اس دارای صفحه نمایشی با طراحی اینفینیتی O می باشد که حفره ای در گوشه سمت چپ اسمارتفون قرار گرفته است.سامسونگ در تلاش است تا Galaxy A8s را به عنوان گوشی هوشمند برجسته ای معرفی کند و از این رو باید انتظارات بسیاری داشت که این اسمارتفون در کنار سخت افزار میان رده برجسته، از طراحی جذابی برخوردار باشد.

در حالی که انتظار می رفت شرکت کره ای جک هدفون را نخستین بار از گلکسی نوت 9 حذف کند اما چنین اقدامی صورت نگرفت. این طور که مشخص می باشد، Galaxy A8s باید با جک هدفون خداحافظی کند و دیگر در محصولات سامسونگ خبری از این جک نخواهد بود. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها چه زمانی گوشی هوشمند Galaxy A8s را معرفی می کنند.