جزئیات ستودنی کولر در کارت گرافیک iGame GeForce RTX 2070 Ultra OC
1 min read

جزئیات ستودنی کولر در کارت گرافیک iGame GeForce RTX 2070 Ultra OC

شرکت چینی Colorful یک کارت گرافیک جدید با نام iGame GeForce RTX 2070 Ultra OC را رونمایی کرد؛ این محصول با اورکلاک کارخانه، دارای کولری توانمند و فرکانسی بالا است. در تولید آن از 3 عدد فن Saw Sickle استفاده شده است که به گفته این شرکت، گردش هوای بیشتر تا 115 درصد را برای آن به ارمغان آورده است. به گفته این شرکت، ماسفت ها و مدار تغذیه دارای هیت سینک مجزا هستند که به صورت کامل بر روی آنها پوشیده شده است که باعث بالا رفتن عملکرد در فرکانس های بالا می گردد.

کارت گرافیک iGame GeForce RTX 2070 Ultra OC به گونه ای طراحی شده است که تا دمای 55 درجه سانتی گراد، فن ها را خاموش نگاه داشته و تا این دما، صرفا با تکیه بر هیت سینک ها به تهویه کارت می پردازد. پس از آن و با بالارفتن دما، گردش فن ها آغاز می گردد. این محصول از خازن های Hi-C، DrMOS و تکنولوژی Silver Plating Technology بهره می برد.

تغذیه این کارت گرافیک بر عهده 2 رابط 8 پین قرار گرفته است که البته باید نیروی فن های آن را نیز تامین نمایند. در زمینه فرکانس های مهم، iGame GeForce RTX 2070 Ultra OC توانسته است تا فرکانس هسته را به 1710 مگاهرتز اورکلاک نماید. این کارت گرافیک به خوبی نشان می دهد که تیم تحقیق و توسعه Colorful در این سالها به پویایی مناسبی دست یافته و تولید یک کولر با این جزئیات حرفه ای نیز ستودنی است.