معرفی سایتی جذاب برای ویرایش و اعمال تغییرات در فایل های PDF

تغییر و ویرایش فایل های PDF و تبدیل آن ها به فرمتی دیگر کار بسیار دشواری است و ماجراهای بسیاری را به دنبال دارد. از طرفی تاکنون روش های مختلفی برای ویرایش و تغییر فرمت فایل های PDF ارائه شده بود که زیاد کاربردی نیستند و یا با زبان فارسی سازگار نبوده است. در این مطلب به معرفی سایتی خواهیم پرداخت که امکان تغییر فرمت و تبدیل فایل PDF به فایل های دیگر را ساده تر کرده است.

معرفی وبسایت SmallPDF

وبسایت smallpdf یک سایت بسیار کاربردی و شناخته شده بوده که بارها از سایت های مختلف معرفی شده است. این سایت قابلیت های متنوعی را در اختیار فایل های PDF قرار می دهد که می توان به مواردی چون تبدیل PDF به Word، تبدیل PDf به عکس، چرخش صفحه، ادغام فایل های PDF، تبدیل فایل های دیگر به فرمت PDF، بازگشایی و دیگر موارد این چنینی اشاره کرد. این سایت تماما امکاناتی را در اختیار فرمت PDF قرار خواهد داد و بسیار کاربردی خواهد بود.

از سوی دیگر باید اشاره کنیم که این سایت از عملکردی ساده و کارایی بالا برخوردار بوده و فقط با چند کلیک ساده می توانید از معضلات استفاده از فایل ها و فرمت های PDF خلاص شوید. در این سایت امکان آپلود و دسترسی به فایل ها از تغییر فضای ابری چون دراپ باکس و گوگل درایو نیز وجود دارد. در نتیجه از هر جایی می توانید فایل هایتان را در این سایت آپلود نمایید و از خدمات این سایت جذاب بهره مند شوید. شما هم اکنون می توانید در صورت نیاز از این سایت استفاده نمایید و اگر از قبل با آن آشنایی داشته اید می توانید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. آیا از عملکرد این سایت در PDF های فارسی راضی بوده اید یا خیر؟